הפועל חולון ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת חידושה של עונת 2019/20 בליגת העל. זה לא סוד שהסגולים היו המתנגדים הראשיים לחזרה למגרשים בעקבות משבר הקורונה, אבל לאחר שדעתם לא התקבלה הם נאלצו לבנות סגל כמעט מאפס.
ארבעה שחקנים בלבד ממשיכים מהסגל המקורי - יוגב אוחיון, שלומי הרוש, גיא פניני וג'ו אלכסנדר. כל הזרים וריצ'רד האוול עזבו, ארבעה זרים חדשים הוחתמו. בנוסף, המאמן סטפנוס דדאס החליט שלא לשוב לחידוש הליגה (אבל כן יאמן בעונה הבאה את הקבוצה), ומי שיעמוד על הקווים הוא העוזר עמית שרף.
3 צפייה בגלריה
הפועל חולון
הפועל חולון
הפועל חולון חוזרת לעניינים
(צילום: הפועל חולון)
"כל מה שקורה עם המאמן שלנו זה בתיאום מלא איתנו. יש לו את הסיבות שלו שהן מוצדקות ואנחנו תומכים בהחלטה שלו. זה לא אומר שהוא לא יגיע בהמשך, אבל נכון לעכשיו זה המצב. אנחנו עומדים לגמרי בעמית וסומכים עליו", אמר יושב הראש איתן לנציאנו.
על העובדה שקבוצתו התנגדה לחזרה, הוסיף לנציאנו: "הפועל חולון בנויה על בסיס אוהדים ומשחקים ביתיים, במיוחד בסדרות פלייאוף, שמכניסים לנו לא מעט כסף מכרטיסים ומינויים, ויש גם את נושא הספונסרים. חששתי מהרבה דברים - ההשלכות של ליגה בלי קהל, ענייני בידוד, בריאות השחקנים וכו', והתשובות שקיבלתי לא סיפקו אותי. אני מקווה שטעיתי והליגה תימשך כמו שצריך, וגם שנתחיל את העונה הבאה".
3 צפייה בגלריה
עמית שרף
עמית שרף
הקואץ' החדש. שרף
(צילום: הפועל חולון)
הסגולים מדורגים כעת במקום הרביעי, ולמרות השינויים בסגל, שעל הנייר מראים כי הקבוצה נחלשה, המטרה של חולון נשארה די זהה. "אנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי ולהעפיל לפיינל פור", סיכם לנציאנו.
שרף דיבר על העובדה שהוא מקבל ג'וב כמאמן ראשי בליגת העל כבר בגיל 32: "זה אתגר מאוד גדול בשבילי. מבחינת העבודה אני בעיקר נמצא במשרד כל היום עם גוני יזרעאלי (מונה לעוזרו), לומד ויורד לפרטים הכי הכי קטנים. אני מדבר הרבה עם השחקנים ועד עכשיו נהנה מזה מאוד".
הקפטן, שלומי הרוש, נתן את הזווית שלו על החזרה למגרשים: "יש הרגשה של עונה חדשה, זה לא מרגיש לי לפחות כמו המשך של עונה. אמנם הישראלים נשארו, אבל הזרים חדשים לגמרי, ואנחנו צריכים להכניס אותם לעניינים מהר כי אין זמן רב של הכנה. יהיה חשוב לשמור על הבריאות לצד ההישגיות".
3 צפייה בגלריה
גוני יזרעאלי
גוני יזרעאלי
שוב בהיכל טוטו. יזרעאלי
(צילום: הפועל חולון)
חולון כבר הודיעה כי לא תוכל לארח בהיכל טוטו מכיוון שהמתקן יהיה תפוס בתקופה הקרובה לתערוכת לגו, אבל במועדון כן מנסים לעשות מאמץ שמספר משחקים ייערכו בו, כפי שהסביר המנכ"ל רועי דבורה: "ההיכל עומד לרשותנו עד ה-1 ביולי. העברנו פנייה למינהלת ולמספר קבוצות כדי שנוכל לשנות את סדר המשחקים על מנת שנוכל לארח לפחות שלושה משחקים בהיכל, ואחרי זה לצאת למשחקי חוץ. מה שבטוח זה שבפלייאוף לא יהיה לנו אולם ביתי. עוד לא ברור איפה נשחק, אולי זה יהיה באחד מאולמות התיכון בחולון, אולי זיסמן אם זה או מקום אחר עם הקהל יוכל לחזור".