הפועל ירושלים עלתה הערב למשחק מול בני הרצליה כשהיא מושלמת בליגה, אבל אחרי הפסד להפועל ב"ש בליגה הבלקנית. היא לא נתנה למעידה לבלבל אותה והשיגה ניצחון 86:96 על האחרונה בטבלה בני הרצליה, שהעלה אותה למאזן 0:6 בליגה - עם תוצאה שמשקרת מפני שזה היה משחק קל מאוד לירושלים.
הקבוצה של שרון דרוקר עדיין ללא ניצחון העונה אחרי שבעה משחקים, וצריך לומר את האמת - התוצאה עושה איתה חסד כי ירושלים הוליכה ב-30 נקודות הפרש כבר ברבע השלישי, קיבלה הזדמנות לתת לכמה מהשחקנים שלה לנוח במהלך דקות ארוכות ואיפשרה לצעירים כמו יובל שניידרמן לצבור דקות. טיישון תומאס נח בגלל רגישות ברגלו.
7 צפייה בגלריה
כריס קרמר
כריס קרמר
כריס קרמר
(צילום: ראובן שוורץ)
7 צפייה בגלריה
קוטי קלארק
קוטי קלארק
קוטי קלארק
(צילום: ראובן שוורץ)
7 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: ראובן שוורץ)
7 צפייה בגלריה
שרון דרוקר
שרון דרוקר
שרון דרוקר
(צילום: ראובן שוורץ)
שהאיש של ירושלים בדקות שבהן היא נתנה פוש היה סולימאן בריימו שסיים עם 25 נקודות וחמישה ריבאונדים, וזה כשהוא יוצא עצבני מאוד אחרי עבירה חמישית שנשרקה לו בשלב מוקדם של הרבע האחרון. עידן זלמנסון עם 14, ג'ייקובן בראון עם 13 (8 אסיסטים) ותמיר בלאט עם 12 (6 אס') סייעו לו. קוטי קלארק קלע 21 חסרות חשיבות והוסיף 11 ריבאונדים אצל המפסידה, אבל אקורד הסיום שלו היה עבירה מכוערת בדקה האחרונה על כריס קרמר.
עוד קלעו לירושלים: אדם אריאל 10, ניב בלול 8, יובל שניידרמן 7, כריס קרמר 5, עדי כהן סבן 2. להרצליה: קנדל אנתוני וטרל פארקס 16 כ"א, מקס היידגר 14, פרנק גיינס 9, אבירם זליקוביץ' ואלישי כדיר 4 כ"א, ניצן חנוכי 2.
ירושלים החתימה אתמול את הפורוורד ג'אמיל ווילסון (30, 2.01 מ'), אחרי שקבוצתו וירטוס רומא התפרקה. ווילסון יחכה לבכורה שלו במדי קבוצתו של עודד קטש בהזדמנות אחרת.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה חזק וברחה ליתרון 2:9. שלשה של אנתוני העירה את האורחת ופארקס מחק את כל הפיגור, 14:14. בלאט שבר שוויון בשלשה ובריימו קלע סל ראשון, פארקס ניסה לצמק אבל ג'ייקובן בראון קלע נקודות ראשונות מהקו ובלאט בשלשה נוספת הגדיל ל-16:24. היידגר הראה יד רכה משלו אבל בראון מיד ענה באחת נוספת, 22:32 לירושלים בסיום הרבע הראשון.
7 צפייה בגלריה
אלישי כדיר
אלישי כדיר
אלישי כדיר
(צילום: ראובן שוורץ)
שלשה של ג'יימס ועוד שתיים מהעונשים של כדי אמנם הורידו ל32:27, אבל מאותו רגע המגמה מהרבע הראשון נמשכה וחמש רצופות של בריימו קבעו 28:39 לירושלמים. גם עדי סבן כהן הצטרף לחגיגה, כשג'ייקובן בראון ותמיר בלאט מחלקים אסיסטים לחברים. בריימו הגיע ל-16 נקודות במחצית, ליי-אפ של אדם אריאל קבע הפרש שיא של 16 (38:54), ושתיים של טרל פארקס קבעו את תוצאת המחצית - 40:54 לירושלים.
7 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
(צילום: ראובן שוורץ)
בריימו פתח את המחצית השנייה עם שתיים, עבירה בלתי ספורטיבית של קלארק שלחה את אריאל אל הקו - וזה כבר 40:58 לירושלים. זלמנסון, שלשה של בלאט ונקודות של בראון העלו ל-40:67, מול אין הגנה ואין התקפה של הרצליה. ליי-אפ של זלמנסון השלים ריצת 0:16 של ירושלים בפתיחת הרבע השלישי - 40:70, לפני שהיידגר סוף סוף שם את הרצליה על הלוח עם שלשה, עליה יובל שניידרמן ואריאל ענו מיד בשתיים משלהם - 43:73. בסיום הרבע השלישי - 51:80 מוחץ לירושלים.
ברבע האחרון עודד קטש נתן מנוחה לשחקנים המובילים ואיפשר לצעירים לצבור דקות. קוטי קלארק ניצל את זה כדי לשפר סטטיסטיקות, אבל עדיין יזכור מהמשחק הזה שהורחק בעבירה בלתי ספורטיבית שנייה אחרי שחבט בפרצופו של כריס קרמר במהלך הגנתי אגרסיבי במיוחד. בסיום 86:96 משקר לירושלים.

חולון ממשיכה להתאושש

הפועל חולון מחקה את פתיחת העונה הגרועה שלה בליגה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות - 86:89 על הפועל באר שבע באולם הקונכייה. החבורה של סטפנוס דדאס עם מאזן 3:3, בעוד ב"ש ירדה ל-2:4.
כריס ג'ונסון היה מצוין עם 27 נקודות,שש שלשות וגם דייק מהעונשין ברגעים המכריעים, ב"ש הגיעה לזריקה אחרונה אבל החטיאה מחוץ לקשת. סי.ג'יי האריס סייע לג'ונסון עם 20 משלו. אריק גריפין הפציץ 32 נקודות למפסידה, כריסטיאן קנינגהאם הוסיף 14.
7 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
פורסם לראשונה: 19:56, 12.12.20