המושבה היוונית בליגת העל ממשיכה לגדול. אחרי יאניס ספרופולוס, סטפנוס דדאס ויאניס קסטריטיס, גם עירוני נס ציונה הולכת על מאמן יווני. הכתומים סיכמו עם סוטיריס מאנולופולוס (49). מאנולופולוס, שהיה שחקן לא רע בכלל (זכה בגביע ספורטה עם מארוסי ב-2001), החל את קריירת האימון שלו בשנת 2008 תחילה כעוזר באותה מארוסי עד שמונה למאמנה בעונת 2011/12. לאחר מכן השתלב בצוות המקצועי של פנאתינייקוס כעוזר.
2 צפייה בגלריה
מזרחי. נס ציונה שינתה חשיבה
מזרחי. נס ציונה שינתה חשיבה
מזרחי. נס ציונה שינתה חשיבה
(צילום: יובל חן)
באפריל 2015, אחרי שהירוקים פיטרו את דושקו איבנוביץ'. מאנולופולוס קיבל את הקבוצה לתקופה קצרה, אך לא הצליח לסייע לה לזכות באליפות. לאחר מכן שב לכיסא של העוזר וב-2017 מונה למאמנה של א.א.ק אתונה. לצערו, הוא לא הצליח יותר מדי בא.א.ק, ואחרי תשעה חודשים בתפקיד עזב. התחנה האחרונה שלו הייתה לימנו מהליגה הראשונה ביוון איתה סיים במקומות השישי והשביעי בהתאמה בעונות 2018/19 ו-2019/20.
2 צפייה בגלריה
נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין
יעזוב. זילברשטיין
(צילום: ראובן שוורץ)
בנס ציונה ראו את הכיוון אליו הלכו הפועל חולון והפועל ת"א, קבוצת בסדר גודל שלה מבחינה מקצועית, ונוכח שוק המאמנים הישראלים היחסית דל, החליטו ללכת על המהלך, ומאנולופולוס יחליף את נדב זילברשטיין אחרי עשר עונות במצטבר במועדון. עוד קודם לכן ישבו בקבוצה עם מספר מאמנים מקומיים, ביניהם דני פרנקו. כמו כן, ערכו שיחה לארה"ב עם בראד גרינברג. גם עוזר מאמן מכבי ראשון לציון, דרור כהן, נלקח בחשבון במהלך החיפושים אחר האיש הבא על הקווים.
ובעניין אחר: המנכ״ל מאיר טפירו צפוי לעזוב את הקבוצה אחרי שנתיים, מאחר ולא הגיע עם ההנהלה להסכמות כספיות ומקצועיות.