דני אבדיה ממשיך לקטוף מחמאות בארצות הברית. הפעם אתר ה-NBA בכבודו ובעצמו פרסם כתבה על הטאלנט הישראלי, שצפוי להיבחר גבוה בדראפט הקרוב.
באתר הרשמי פורסם למעשה דו"ח סקאוטינג ובו מהמרים כי אבדיה ייבחר בין המקומות 3-7. "קחו כל סטריאוטיפ שאולי יש לכם על כישרון אירופי, וזרקו אותו מהחלון", נכתב. "דני אבדיה הישראלי הוא השם הבינלאומי הגדול ביותר בדראפט, והוא השיג את המעמד הזה כי יש לו סגנון משחק אמריקאי. קשיחות בהגנה, נחישות במאבק על הריבאונדים, וגישה ראוותנית".

1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
ממשיך לקטוף מחמאות בארה"ב. אבדיה
(צילום: ראובן שוורץ)

"אבדיה נוטף ביטחון בכל פעם שהוא עולה לפרקט, וחוסר הפחד הזה ישרת אותו היטב כשיגיע לארצות הברית. הוא משחק עם איכויות וליטוש שראינו אצל הרבה כישרונות בינלאומיים, אבל זה השילוב של האיכויות הללו ביחד עם האומץ הצפון-אמריקאי שהופך אותו למסקרן כל כך. כל זה, ביחד עם הגובה שלו, הופכים אותו לאחד השחקנים המסקרנים בדראפט".
"אחת התכונות הבולטות של אבדיה היא התחושה שלו למשחק. הוא אינטליגנט בצורה בלתי רגילה ללא הכדור, מה שמאפשר לו לחגוג עם סלים כלים מחיתוכים או חורים בהגנה. היכולת הבוגרת שלו ליצור מהלכים כשהכדור בידיים שלו תעזור לו בשלבים מוקדמים של הקריירה".
אבדיה הושווה לדטלף שרמפף, שחקנה של אינדיאנה לשעבר, אבל כמובן שבדו"ח הסקאוטינג צוינו גם החסרונות של הכישרון הצעיר. אין לו צעד ראשון מהיר מספיק כדי לחלוף על פני שומרים ב-NBA. הטאץ' והאינגלנציה שלו הביאו אותו לאן שהוא נמצא, אבל יהיה רגע בו יצטרך להיות טוב יותר בדברים הפשוטים כדי להפוך לסקורר. כרגע, הקליעה שלו קצת מדאיגה והוא קצת רזה מדי".