במכבי תל אביב לא התרגשו מההפסד אתמול 86:77 למכבי ראשל"צ - במשחק האחרון בבית העליון. כעת נשואות פניהם של הצהובים לעבר רבע גמר הפלייאוף בסדרה של הטוב מ-3 שתחל בשבת. זהות היריבה תיוודע רק הערב לאחר משחקי הבית התחתון.
הצהובים טענו שההפסד השני למכבי ראשון לציון מאז חידוש הליגה והראשון העונה בבית (בליגת העל) נבע בעיקר מעייפות וסגל חסר. זה היה המשחק השלישי תוך שבוע של יאניס ספרופולוס עם סגל קצר במיוחד, שמונה שלושה זרים בלבד וללא טיילר דורסי (בידוד), אלייז'ה בראיינט (פצוע) וקווינסי אייסי (מנוחה). "אני לא מודאג מהיכולת ובוטח בקבוצה שלי", הרגיע ספרופולוס.
1 צפייה בגלריה
דורי סהר
דורי סהר
קיבל קרדיט מספרופולוס. סהר
(צילום: עוז מועלם)
רוב המעמסה בתקופה האחרונה עברה לסקוטי ווילבקין, שעד המשחק אתמול הוכיח למאמנו שיש על מי לסמוך. הפעם הוא סיים ערב חלש של 5 נקודות. רק שבמשחק חסר חשיבות לחלוטין בקבוצה הרשו לו להוריד את הרגל מהגז, בעיקר כדי לצבור כוחות מחודשים לקראת הישורת האחרונה של העונה.
במטרה לחלק עומסים, מי שמקבל הרבה יותר קרדיט הוא דורי סהר הצעיר, שרשם אתמול 7 נקודות ב-19 דקות. "אנחנו תמיד שואפים להיות הכי טובים שאנחנו יכולים", אמר סהר. "הפעם פחות הלך לנו, אבל אנחנו מתקדמים הלאה עם הראש לפלייאוף. אני לא מודאג מההפסד, מכיר כל אחד ואחד שיושב בחדר ההלבשה, כולל המאמנים, ויודע שכולם יבואו בטירוף לפלייאוף".