בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על מינויו של זופר אבדיה לתפקיד המנהל המקצועי. אבדיה יהווה הגורם המחבר בין דירקטוריון והנהלת הקבוצה לצוות המקצועי. בנוסף לכך, הוא יהיה אמון על קידום שחקנים צעירים ופיתוח ארוך טווח של שחקנים במועדון עם דגש על שחקנים מקומיים.
בימים אלה אבדיה שוהה בארה"ב לצד בנו דני שמחלים מפציעה, אבל כבר החל את עבודתו בשבוע האחרון כשהוא קיים מספר פגישות עבודה בזום עם יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס. על הפרק בניית תוכנית ארוכת טווח למועדון והחלטה לגבי מינוי מאמן אשר צפויה להתקבל בימים הקרובים, זאת אחרי שייסגר התקציב.
2 צפייה בגלריה
תפקיד חדש. זופר אבדיה
תפקיד חדש. זופר אבדיה
תפקיד חדש. זופר אבדיה
(צילום: ראובן שוורץ)
אבדיה (62) שמתגורר בהרצליה אימן בשנים האחרונות קבוצות במחלקת הנוער של המועדון. כידוע, הוא הגיע לישראל בשנות ה-90 וכיכב ברמת השרון, ראשון לציון, הפועל תל אביב ואליצור בת ים.
אבדיה אמר: "אני מאוד נרגש להצטרף לבני הרצליה ורוצה להודות לאלדד אקוניס על ההזדמנות לעזור ולתת מהניסיון הרב שלי לקבוצה שהיא קרובה לליבי. אני מאמין שהרצליה יכולה להתפתח למועדון שכל שחקן ישראלי ירצה לעבור בו. אני ואלדד רוצים להחזיר את המועדון לימים שהוא גידל וקידם שחקנים כמו טל בורשטיין, יניב גרין ואורי יצחקי, ולשלב את זה עם הצלחה מקצועית גם ברמת הליגה. אנחנו רוצים לראות קבוצה צעירה ולוחמת שתגרום לקהל ליהנות ותשאיר את הכל על המגרש בכל משחק".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה עם אביו, זופר
דני אבדיה עם אביו, זופר
דני אבדיה עם אביו, זופר
(צילום: פיב"א)
אקוניס הוסיף: "אני מאוד שמח על ההצטרפות של זופי לצוות שלנו. כל מי שמכיר את זופי יודע שהוא קודם כל בן אדם מיוחד ואנחנו מאמינים שהוא יביא רוח חדשה למועדון. אנחנו צריכים למצוא דרכים נוספות להגדיל את התקציב שלנו וזה דורש ממני להשקיע בזה יותר זמן ואנרגיה, ולכן היה חשוב לי לצרף מישהו נוסף, מישהו שקשור למועדון והמועדון חשוב לו שיכול לעזור ולחלק את העומס בעניינים המקצועיים, יהיה אוזן קשבת ועזר למאמן ולהנהלה ויעזור לנו להצעיד את המועדון קדימה".