אחרי שרוב קבוצות הליגה כבר החלו להחתים שחקנים לקראת העונה הבאה, סוף סוף גם הפועל חולון הצטרפה. בפחות מ-12 שעות ביצעו הסגולים שלוש החתמות משמעותיות מאוד.
קבוצתו של סטפנוס דדאס צירפה זר ראשון לעונת 2020/21 - טיירוס מגי (23, 1.88 מ'), בעל עבר עשיר מאוד באירופה. בעונה החולפת שיחק בפו אורטז הצרפתית והעמיד בשורותיה ממוצע של 14 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים.
5 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
מגי. רזומה מרשים
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
5 צפייה בגלריה
דדאס חוגג
דדאס חוגג
דדאס. קיבל את מי שרצה
(צילום: ראובן שוורץ)
מגי מוכר מאוד לאנשי חולון אחרי שהדיח אותם בחצי גמר היורופקאפ לפני שנתיים עם ססארי. ב-2016/17 זכה עם ונציה באליפות איטליה (10.1 נקודות ו-3.5 ריבאונדים). "טיירוס שחקן שאפתן, שרצה להצטרף לחולון מהשיחה הראשונה שעשיתי איתו", אמר דדאס. "העובדה שהוא העדיף להגיע אלינו ולדחות הצעות גדולות יותר מראה שהוא מאמין בנו. האוהדים יאהבו את רוח הלחימה שלו".
כמו כן, חולון הודיעה על צירופו של המתאזרח ווילי וורקמן, שהחליט במפתיע לוותר על החוזה שלו במכבי חיפה בה שימש כקפטן ולעזוב אחרי ארבע שנים. אחת הסיבות היא ככל הנראה מכיוון שרומן סורקין, שמשחק גם על העמדה שלו, נשאר ונחשב לפרויקט של המועדון.
5 צפייה בגלריה
הודעת הפרידה של מכבי חיפה מוורקמן
הודעת הפרידה של מכבי חיפה מוורקמן
הודעת הפרידה של מכבי חיפה מוורקמן
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
בחיפה נפרדו מוורקמן. "אנחנו מודים לווילי על השירות שלו. הוא היה חלק בלתי נפרד מהקבוצה שלנו והיה גורם מפתח בעלייה המחודשת שלנו לליגת העל. בהתחשב בנסיבות, שני הצדדים החליטו שזה הזמן הנכון להיפרד", אמר הבעלים ג'ף רוזן. בעונה האחרונה רשם וורקמן ממוצע של 8.2 נקודות ו-4.9 ריבאונדים.
מי שעשוי בסופו של דבר להישאר למרות היחסים המעורערים בין הצדדים בעקבות הבוררות ביניהם הוא גיא פניני. הקבוצה הגישה הצעה חדשה לפורוורד, פחותה משמועתית מהחוזה המקורי שלו, והוא שוקל אותה ברצינות. יש לציין שפניני ישב עם אנשי מכבי ת"א והודיע להם כי הוא מעוניין לחזור לקבוצה, אבל ניקולה וויצ'יץ' הטיל וטו על הקאמבק.
5 צפייה בגלריה
גיא פניני חוגג בהיכל מנורה מבטחים
גיא פניני חוגג בהיכל מנורה מבטחים
שוקל הישארות. פניני
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שעוד ישחק בחולון בעונה הבאה, ולמעשה נשאר במועדון, הוא יוגב אוחיון. מדובר בהפתעה יחסית שכן בקבוצה העדיפו תחילה להשתחרר מהחוזה הגבוה של הרכז בן ה-33, שעמד על 120 אלף דולר, אבל בסופו של דבר הוא הסכים להתגמש ולקצץ עשרות אחוזים על מנת לחתום לשנתיים נוספות.
אוחיון קרא את המפה של שוק השחקנים הישראלי והבין כי עדיף לו להישאר בקבוצה כמו חולון מאשר לצאת להרפתקה חדשה בחלק האחרון בקריירה שלו. כך למעשה הוא מבטיח את עתידו המקצועי והכלכלי עד גיל 35. "אני שמח להמשיך במועדון, ושמח שמצאנו את הדרך ליצור שיתוף פעולה פורה לשביעות רצון כל הצדדים", אמר אוחיון אחרי החתימה.
5 צפייה בגלריה
אוחיון בפעולה
אוחיון בפעולה
אוחיון. לא רצה לצאת להרפתקה
(צילום: אורן אהרוני)
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "אני מלא הערכה ליוגב שבתקופה לא פשוטה בא לקראת המועדון כדי למצוא את שביל הזהב. אני שמח שהצלחנו לסיים את הנושא בצורה מכובדת ובטוח שיוגב יתרום לנו רבות".
פורסם לראשונה: 07:58, 05.08.20