הפועל תל אביב הוציאה אחר הצהריים (ראשון) הודעה בנוגע לשינויים אסטרטגיים בתוך המועדון שבמרכזם ההחלטה כי נציג הבעלים הפרטיים במועדון, ידידיה רפפורט, ימשיך לכהן כחבר בדירקטוריון, אך לא ייקח חלק בניהול השוטף כפי שעשה עד היום.
אם מישהו חשב שמדובר בהחלטה שהתקבלה בשמחה אצל רפפורט, אז זה ממש לא המצב. "עשו לי פוטש", אמר נציג הבעלים הפרטיים. "כל הסיפור הזה התחיל במהלך משבר הקורונה ונעשה בניגוד לדעתי. החליט מי שהחליט על כך, ואני עצבני מאוד".
2 צפייה בגלריה
הבעלים של הפועל תל אביב ידידיה רפפורט
הבעלים של הפועל תל אביב ידידיה רפפורט
רפפורט. זועם
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד אמר רפפורט: "הם רוצים להפוך אותי לאיש עם חליפה ועניבה, וזה ממש לא אני. רוצים לשים אותי בדירקטוריון? אין בעיה. אני אשקול את המשך דרכי במועדון". רפפורט היה בקיא עד היום בכל משא ומתן שהתנהל עם שחקנים, מאמנים וספקים, ונחשב לאחד משני האנשים החזקים בהפועל ת"א יחד עם יושב הראש רמי כהן.
ההודעה הרשמית שהוציא המועדון בנושא: "אנחנו שמחים לבשר על הסנונית הראשונה, במסגרתה הפועל מצר תל אביב תעביר את ניהולו היומיומי של המועדון לאנשי מקצוע בתחומים הרלוונטיים, הן בצד המקצועי והן בצד התפעולי, בעוד הוועד המנהל והשותפים לזכויות הניהול, יפעלו מעתה כדירקטוריון המתווה דרך ומקבל עדכונים בפגישות שוטפות. במסגרת זאת, רמי כהן ימשיך בתפקידו כיו"ר העמותה, מתן קפלן יכהן כסמנכ"ל, ויהיה מופקד על כל הפעילות השוטפת וההוצאה לפועל של תוכנית הדירקטוריון".
2 צפייה בגלריה
רפפורט וכהן. חלוקים בדעתם
רפפורט וכהן. חלוקים בדעתם
רפפורט וכהן. חלוקים בדעתם
(צילום: ברק חקלאי)
רמי כהן הגיב לדברים של רפפורט: "אני מבין את האכזבה של ידידיה, אני אוהב אותו ואנחנו אפילו חברים, אבל זה משהו שאנחנו יושבים עליו כבר כמה חודשים. דיברנו על הנושא של שינוי ארגוני לא מעט חודשים. בסופו של דבר הוא פחות התחבר לזה. ידידיה אמנם הכי בולט, אבל יש לנו כמה שותפים לניהול וכולם היו בעד המהלך. גם האחרים מביאים כסף. אם ידידיה יעזוב, השותפים האחרים יצטרכו להביא יותר, והם מודעים לזה. אין ויכוח שבשלוש-ארבע שנים האחרונות אנחנו לא מצליחים ברמה המקצועית, התדמיתית ולא עומדים ביעדים שלנו. אז רצינו לבנות את המערכת בדרך אחרת - לבנות מועדון במקום לנהל קבוצה. אני מאמין שתוך כמה חודשים הוא יבין יותר את המהלך ואולי אפילו ישנה את דעתו".