הפועל חולון וגיא פניני הגיעו הערב (חמישי) לפגישת הבוררות הראשונה אחרי שהקבוצה הגישה נגד השחקן תביעה על סך 400 אלף שקלים בתחילת החודש שעבר על כספים שלטענתה היה צריך להחזיר לה מהביטוח הלאומי בעקבות פציעה ממנה סבל (תלישת שריר הירך האחורי).
שני הצדדים לא התקדמו יותר מדי בפגישה, והבורר, עו"ד אסף הדסי, ביקש מהם הבהרות בנושא. בשבוע הבא ייקבעו מועדים נוספים לפגישות הבוררות.
2 צפייה בגלריה
פניני מול בלאט
פניני מול בלאט
החלה הבוררות. פניני מול בלאט
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
שלמה אייזיק
שלמה אייזיק
התקציב יקטן עקב עזיבתו. שלמה אייזיק
(צילום: ראובן שוורץ)
עורך הדין יהב ארגמן שמייצג את פניני דרש שהבוררות תעבור מאיגוד הכדורסל לבית הדין לעבודה מכיוון שמדובר בענייני ביטחון סוציאלי ולא בענייני שכר רגילים. את הפועל חולון ייצג עו"ד רועי רוזן ובפגישה נכחו גם הבעלים שלמה אייזיק, שאמנם הודיע על עזיבה, אך הוא חתום על החוזה עם פניני, וגם המנכ"ל רועי דבורה.
בחולון נשענים על סעיף בחוזהו של פניני, שאומר כי במידה והשחקן נפצע וזכאי לכסף מביטוח לאומי על סעיפי נכות בעקבות אובדן כושר עבודה זמני - הכסף יגיע לקבוצה, שבכל מקרה שילמה את שכרו בזמן הפציעה, ולכן לטענתה על פי החוק הוא לא יכול "להרוויח פעמיים".
למרות התביעה פניני המשיך לשחק במדי חולון עם חידוש הליגה. כמו כן, הפורוורד מחזיק בחוזה בקבוצה גם לעונה הבאה, אבל קשה להאמין שיישאר בה נוכח מערכת היחסים המעורערת וגם העובדה שתקציבה של חולון צפוי לרדת משמעותית לאור עזיבתו של הבעלים שלמה אייזיק.