אלופת ליגת העל לנשים, מכבי עירוני ר"ג, תפתח את מסעה לשמירת התואר במשחק חוץ מול מכבי חיפה. כך נקבע בהגרלת לוח המשחקים שנערכה היום (חמישי) באיגוד הכדורסל בהשתתפות יו"ר המינהלת הילה קניסטר בר דוד.
אליצור רמלה, שמינתה הקיץ את שירה העליון למאמנת ובנתה סגל נוצץ למדי, תארח במחזור הראשון את הפועל ראשל"צ, הפתעת העונה שעברה. מכבי אשדוד, שסיימה אשתקד במקום השני לאחר שהעונה נעצרה בשל נגיף הקורונה, תתארח אצל בנות הרצליה.
3 צפייה בגלריה
רועי לזר הפועל ראשון לציון
רועי לזר הפועל ראשון לציון
מכוון לאליפות. לזר
(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
3 צפייה בגלריה
טיפאני מיצ'ל
טיפאני מיצ'ל
רמלה וטיפאני מיצ'ל יפתחו מול ראשל"צ
(צילום: קובי אליהו, מינהלת הנשים)
עונת 2021/22 תיפתח ב-26 באוקטובר. עוד במחזור הפתיחה: רמת השרון - מכבי רעננה, אליצור חולון - הפועל פ"ת. במחזור החמישי (30.11) תארח מכבי עירוני ר"ג את מכבי אשדוד, החבורה של גלעד כץ תארח את אליצור רמלה במחזור התשיעי (24.12).
יו"ר המינהלת הציגה בפני דירקטוריון המנהלת את הדרישה התקציבית שהעבירה בימים האחרונים למשרד האוצר ולמשרד התרבות והספורט, העומדת על סך של 12 מיליון שקל לעונה הקרובה. על פי מכתבה של קניסטר בר דוד, שנשלח למשרד האוצר ומשרד התרבות והספורט, "בעוד ליגת העל לנשים בכדורסל סופגת שנה אחר שנה קיצוץ בתקציבה, זוכות ליגות הגברים בכדורגל ובכדורסל, בשנתיים האחרונות, לתוספות תקציביות של עשרות מיליוני שקלים, ללא שום הצדקה עניינית לאפליה בוטה זו".
במכתבה, חשפה קניסטר בר דוד את כלל מרכיבי התקציב אשר יועברו בשנת 2020 לליגות הגברים בכדורגל ובכדורסל, ובהם רשת ביטחון בסך 110 מיליון שקל לפיצוי על אובדן הכנסות מכרטיסים, החזרי הוצאות סדרנות בסך כ-50 מיליון שקל ותוספת לעידוד השחקן הישראלי בסך 14 מיליון.

הגרלה סבירה לרמלה ביורוקאפ

אליצור רמלה תהיה קבוצת הנשים היחידה גם העונה שתשחק ביורוקאפ. בהגרלת המשחקים נקבע כי החבורה של העליון תשחק בבית 2 יחד עם אורמן גאנקליק הטורקית, אומיאה השוודית וקבוצה נוספת שתנשור ממשחק מוקדמות היורוליג (איזמיט הטורקית או מישקולץ ההונגרית).
3 צפייה בגלריה
הגרלה סבירה. העליון
הגרלה סבירה. העליון
הגרלה סבירה. העליון
(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
כל הקבוצות במפעלים האירופיים עדיין מחכות להודעה מפיב״א על התאריך בו ייפתחו הגביעים השונים. רמלה, כאמור, רשמה עד כה רכש מרשים ונחשבת לאחת המועמדות הראשיות לזכייה באליפות ליגת העל. בסגל נמצאות, בין השאר, נעמה שפיר, דרו אדלמן, אלכס כהן והזרות טיפאני מיצ'ל, אליסון הייטאואר וקליאה קאפר.