בזמן שפלייאוף ליגת העל בעיצומו, יש כבר קבוצות שמתחילות לעבוד על העונה הבאה. אחרי שהודיעה על הארכת החוזה עם המאמן רמי הדר, וכן עם המתאזרח, ספנסר וייס, הפועל באר שבע צפויה להמשיך גם עם שני הזרים שלה, אמיר בל וקיילב אגאדה.
השניים הגיעו למועדון אחרי פגרת הקורונה והשאירו רושם חיובי. בל (24) העמיד ממוצע של 11.7 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים ב-30.7 דקות, ונחשב לרכז שיכול להתפתח לשחקן משמעותי מאוד ברמה האירופית בשנים הבאות.
3 צפייה בגלריה
קיילב אגאדה
קיילב אגאדה
ימשיך באדום. קיילב אגאדה
(צילום: הרצל יוסף)
3 צפייה בגלריה
אמיר בל
אמיר בל
עשוי להתפתח לשחקן משמעותי באירופה. אמיר בל
(צילום: הרצל יוסף)
אגאדה (26), שהסתובב קודם לכן בליגה השנייה בספרד וגם בקנדה, מצא את מקומו בשיטה של רמי הדר, ובשמונה משחקים בהם לקח חלק קלע 15.6 נקודות (40 אחוז לשלוש), לקח 6 ריבאונדים, חילק 3.3 אסיסטים וחטף 2.5 כדורים למשחק.
בנוגע לשאר הזרים מסתמן כי ג'ו פרסטינגר, שלא הרשים בפלייאוף התחתון, יעזוב, וסימן השאלה הנותר הוא אוון ברונסמה. הדר היה שמח להחזיר לקונכייה את טיילור ברון, אבל לא בטוח שמבחינה תקציבית זה יסתדר. ברונסמה נתן מספרים נהדרים (18 נקודות ו-8.4 ריבאונדים), אבל המאמן מעריך מאוד מקצועית את ברון, וגם זוכר את ההפסדים הקריטיים לגלבוע/גליל ומכבי חיפה בהם ברון לא היה במיטבו, ובסופו של דבר גם הובילו לכך שב"ש לא העפילה לפלייאוף.
3 צפייה בגלריה
רמי הדר בטירוף
רמי הדר בטירוף
בונה את הסגל. הדר
(צילום: ראובן שוורץ)
בגזרה הישראלית וייס כאמור נשאר ושוב ישתף פעולה עם בל, איתו שיחק גם באוניברסיטת פרינסטון. מוחמד אבו-ערישה, שהצטרף בפגרת הקורונה, חתום לעונה נוספת, בן אייזנהרט הפך לסוג של שחקן בית, וגם יישאר ככל הנראה. מי שצפוי לעזוב הוא בן אלטיט, ובקבוצה מחכים לראות מה הדר יחליט בנוגע לעדי כהן סבן. עמית זיס מושאל ממכבי ת"א, ובסופו של דבר הצדדים יצטרכו להגיע להסכם בנוגע להישארותו או למעבר לקבוצה אחרת.