פארסת הפסקת החשמל אמש (רביעי) במשחק בין גלבוע/גליל להפועל חולון באולם בגן נר במסגרת חצי גמר הפלייאוף רק הולכת וגדלה. היום החליטה המשטרה לסגור את האולם בעקבות הליקויים שהתגלו בו בעקבות אותה הפסקת חשמל.
על פי הודעת דוברות מרחב עמקים במשטרה, היום בוצע שימו למנהלי האולם לאור מה שקרה, ובהחלטת קצין אג"ם של תחנת עפולה הוחלט להוציא צו סגירה לאלתר לאולם עד לתיקון ליקויי הבטיחות שהתגלו במקום בשעת חירום.
2 צפייה בגלריה
הפסקת חשמל בגן נר
הפסקת חשמל בגן נר
הפסקת חשמל בגן נר
(צילום: אביהו שפירא)
הליקויים הם: גנרטור חירום שלא פעל, מערכת כריזה ותאורת חירום שלא עבדו, וכן מצלמות שלא פעלו. ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול תוך שמירה על שלום הציבור וחיי אדם".
גלבוע/גליל נמצאת בבעיה גדולה מכיוון שאם בית הדין העליון של האיגוד יחליט לבטל את ההפסד הטכני שקיבלה חולון ולקבוע משחק חוזר הוא לא יוכל להיערך באולם בגן נר, אלא אם כן הליקויים יתוקנו בזמן כל כך קצר, ובמשטרה יאשרו את המתקן מחדש.
2 צפייה בגלריה
צו הסגירה שנתלה מחוץ לאולם בגן נר
צו הסגירה שנתלה מחוץ לאולם בגן נר
צו הסגירה שנתלה מחוץ לאולם בגן נר
(צילום: פרטי)
בנוסף, ביום שלישי אמורה לארח גלבוע/גליל את מכבי תל אביב למשחק מספר 2 בסדרת הגמר, שגם עשוי להיות המשחק בו תוכתר אלופת הליגה. קשה להאמין שהמשטרה, לאור האירועים האחרונים שקרו במדינה, תאפשר בכזאת קלות לארח בו משחק חשוב עם תפוסה מלאה של קהל.
בעקבות הודעת המשטרה מסרו בגלבוע כי "התייחסות המשטרה הערב היא בבחינת נוהל שבשגרה. על פי הנדרש, היו לנו את כל האישורים הרלוונטיים, שהעידו על תקינות האולם והגנרטור בבוקר יום המשחק. לצד זה, אנו פועלים להצגת כל האישורים הרלוונטיים להמשך פעילותו הסדורה של האולם, ביממה הקרובה וכחלק מהיערכותנו למשחקי הגמר".