"אנחנו צריכים להמשיך את המשחק הטוב שלנו מהשבוע האחרון. אנחנו משחקים מול ריאל מדריד, לה יש את האיכות והניסיון. בשבילנו זה חשוב לשחק קשוח ולהציג הגנה טובה". כך אמר מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, לפני המראת הקבוצה לספרד לקראת שני המשחקים המצפים לה ביורוליג.
הצהובים יתמודדו מחר (רביעי) נגד ריאל מדריד וביום שישי יפגשו את ולנסיה. ביום ראשון האחרון הם ניצחו 86:92 בהארכה את בני הרצליה בליגת העל אחרי שקודם לכן הביסו 57:85 את ז'לגיריס במשחקם האחרון באירופה.
3 צפייה בגלריה
יאניס חוגג
יאניס חוגג
"להמשיך באותה היכולת". ספרופולוס
(צילום: ראובן שוורץ)
עם מכבי תל אביב ימריא אותלו האנטר הפצוע בפניו במטרה להכשירו לשני המשחקים. המאמן היווני התייחס להחלטה להטיס לספרד גם את עומרי כספי, יובל זוסמן וג'ון דיברתולומאו שלא אמורים לשחק: "אנחנו עוזבים לחמישה ימים ולכן רצינו שגם השחקנים הפצועים יטוסו איתנו. הם צריכים להתאמן איתנו ולכן החלטנו שזה יהיה הכי טוב בשבילם בשביל ההחלמה".
על היריבה הקרובה הוסיף ספרופולוס: "אנחנו יודעים איך לעצור אותם ואיך להיות מוכנים בהתקפה מולם. הכי חשוב שנשחק את המשחק שלנו. באופן כללי לא שיחקנו טוב ולא בגלל שסקוטי ואותלו לא היו איתנו, גם איבדנו את המומנטום במשחקים האלה. גם אותלו וגם סקוטי כבר שנה שנייה איתנו וזה נורמלי שכאשר הם משחקים אז הקבוצה משחקת יותר טוב. כי הם משחקים ביחד כבר כמה שנים ומכירים את המערכת טוב יותר משחקנים שהגיעו רק הקיץ".
3 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
טיילר דורסי בניצחון בהרצליה
(צילום: ראובן שוורץ)
ספרופולוס התייחס להיעדר הקהל: "בתנאים של הקורונה לאף אחד ביורוליג אין ביתיות בגלל שאין קהל, אבל אני חושב שעד עכשיו אנחנו נלחמים וכאשר יחזרו כל הפצועים נהיה במצב טוב יותר".
על דני אבדיה, שאמור להיבחר מחר בלילה בדראפט של ה-NBA, אמר ספרופולוס: "דני הוא שחקן שאנחנו מאוד גאים בו. כל ישראל אוהבת אותו וכל הארץ מאחוריו. אנחנו מאחלים לו הצלחה ויודעים שהוא יצליח, כי הוא עבד קשה בכל השנים האחרונות שלו. מכבי נתנה לו את היכולת להוכיח את עצמו ולקדם את עצמו. יש לו פוטנציאל גדול ל-NBA. אני לא יודע איזו קבוצה תבחר בו כי יש הרבה שמועות. אני רק מקווה שילך לקבוצה שתאמין בו ותתן לו לשחק, כי זה מה שמגיע לו".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה. ספרופולוס: "מקווה שיילך לקבוצה שתאמין בו"
(צילום: אורן אהרוני)