במכבי תל אביב נערכים לקראת משחק החוץ החשוב מול באיירן מינכן ביורוליג (חמישי, 21:30), ודווקא עכשיו הם מתמודדים עם בעיית פציעות לא פשוטה. סקוטי ווילבקין (אצבע), אותלו האנטר (חולה) ועומרי כספי (וירוס בבטן) בספק למפגש, זאת בנוסף ליובל זוסמן הפצוע שיחמיץ בין 4 ל-6 שבועות.
הצהובים הובסו במחזור הקודם על-ידי אולימפיה מילאנו, 87:68, ובינתיים תיקנו עם שני ניצחונות קלילים בליגה, על בני הרצליה ועירוני נהריה. החבורה של יאניס ספרופולוס (מאזן 13:10) חייבת לנצח כדי לשמור על סיכויי ההעפלה לפלייאוף, וזה לא יהיה פשוט מול הגרמנים (10:15) שנותנים עונה מצוינת.
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
ישחקו? סקוטי ווילבקין ועומרי כספי
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו מתמודדים מול קבוצה שמשחקת טוב מאוד באולם הביתי שלה", אמר המאמן היווני. "הם נלחמים כדי להמשיך להיות בשמינייה. בשבילנו זה משחק חשוב מאוד, אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים, לשחק טוב התקפית והגנתית ולהיות מאוד בפוקוס כדי לעקוב אחרי התוכנית משחק שלנו".
על מצב הפצועים: "עומרי כספי יטוס איתנו ונראה מחר אם הוא יוכל להשתתף או לא, סקוטי תאמן היום אבל נראה ברגע האחרון מה איתו, אותלו גם התאמן והוא מרגיש יותר טוב, אבל גם איתו נראה מה קורה מחר". אגב, כספי לא שיחק ביורוליג מאמצע ינואר.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
על הסיכויים לעלות שלב: "מעכשיו כל משחק הוא כמו גמר, כל משחק הוא מאוד חשוב. כל משחק לגופו אבל אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להביא את התוצאות. מתמטית, יש לנו סיכוי אז אנחנו נלחמים על הסיכוי הזה עד הסוף. אנחנו צריכים להביא את האנרגיות מהליגה, אין לנו הרבה זמן לנוח או להתכונן למשחק הבא כי שיחקנו הרבה משחקים לאחרונה. מבחינה פסיכולוגית אנחנו צריכים להיות מוכנים ומלאי מוטיבציה ולהילחם על כל כדור ולתת את ההופעה הכי טובה שלנו".