דניאל ששון (27, 2.05 מ'), פורוורד גלבוע/גליל, מאושפז במצב קשה אך יציב בבית החולים רמב"ם בחיפה, אחרי שהיה מעורב אתמול (רביעי) בתאונת דרכים כשנסע עם אופניו החשמליים בגן נר. הוא מונשם ומורדם. מאמן הקבוצה אבישי גורדון הקדיש לו את הניצחון על הפועל ת"א.
ששון יצא בשעות הערב מדירתו בגן נר וירד לתחנת הדלק בכניסה לישוב שם קרתה התאונה (נסיבותיה עדיין נבדקות). בקבוצה כלל לא ידעו על התאונה, ורק כששמו לב שהוא לא הגיע לאימון הבוקר לפני המשחק מול הפועל תל אביב הערב, החלו להידלק נורות אדומות.
1 צפייה בגלריה
דניאל ששון
דניאל ששון
דניאל ששון
(צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)
תחילה שאלו את השותף שלו לדירה עומר הראל היכן הוא, וכשזה אמר שלא ראה אותו מאתמול בלילה פנו גם למשפחתו שלא ידעה דבר. לאחר מכן החליטו לערב את רופא הקבוצה על מנת שזה יבדוק עם בית החולים העמק בעפולה האם ששון הגיע במקרה אליהם.
בבדיקה שערך הרופא התברר כי בשעות הלילה הגיע אמבולנס לבית החולים עם פצוע קשה מגן נר ללא תעודות מזהות, שהועבר בהמשך לרמב"ם. הרופא שוחח עם בית החולים בחיפה ואף העביר תמונה של ששון, ואז התברר כי אכן מדובר בשחקנה של גלבוע/גליל.
הישראלי בן ה-27, בוגר מחלקת הנוער של עירוני רמת גן, שיחק במהלך הקריירה בעיקר בליגה הלאומית ובליגה הארצית, ובשנים האחרונות נמנה על סגלי קבוצות מליגת העל כמו הפועל תל אביב, הפועל חולון, וכאמור גלבוע/גליל. העונה הוא שותף במשחק ליגה אחד מול עירוני נהריה ולא קלע.