הפועל ירושלים ממשיכה לצבור הפסדים במאני טיים. זה התחיל בחצי גמר הפיינל פור ביולי האחרון, עבר להדחה ברבע גמר ליגת האלופות ואתמול הודחה בחצי גמר גביע ווינר, אחרי הפסד דרמטי להפועל חולון, 89:85.
שחקניו של עודד קטש סגרו שבוע עגום מבחינתם עם ההפסד הראשון ביום שלישי האחרון לטורק טלקום הטורקית במסגרת המחזור הראשון בליגת האלופות וכאמור ההדחה מגביע ווינר. האדומים מקווים שהשבוע הבא ייראה אחרת כשיפתחו רשמית את העונה בליגת העל ביום ראשון, 8 בנובמבר, במשחק בית מול עירוני נהריה ולאחר מכן ביום רביעי יארחו בפיס ארנה את לימוז', שביקשה להחליף ביתיות בעקבות הסגר בצרפת.
2 צפייה בגלריה
בריימו מאוכזב
בריימו מאוכזב
בריימו מאוכזב
(צילום: אורן אהרוני)
מי שלא לקח חלק בדקות הסיום הוא תמיר בלאט שספג מכה בראשו שגרמה לו לדמם. הצוות הרפואי ישר זינק איתו לחדר ההלבשה שם קיבל טיפול מהיר. הפציעה לא אמורה למנוע ממנו לערוך פעילות ספורטיבית והוא צפוי לחזור להתאמן כבר ביום שני.
"אני לא חושב שהפסדנו את המשחק בדקות האחרונות", אמר עודד קטש בסיום. "זה היה משחק עם מחצית ראשונה נוראה שלנו. כשמגיעים למשחק מול חולון עם איך שהיא משחקת, אין יותר מדי דברים טקטיים להתאמן אליהם. זה מתחיל מהגנת יחיד ולסגור על הריבאונד ומהצד השני להתמודד עם האובר-אגרסיביות שלהם. במחצית הראשונה היינו עם 13 איבודי כדור ואני חושב שזה היה המפתח. במחצית השנייה שמרנו 14 דקות מעולה וידענו לנצל את היתרונות שלנו וכבר עברנו לתשע הפרש, עשינו כמה דברים נוראים אבל זה דברים שאנחנו יודעים ועובדים עליהם".
2 צפייה בגלריה
בלאט וקרמר
בלאט וקרמר
בלאט וקרמר
(צילום: אורן אהרוני)
קטש המשיך: "זה בהחלט מאכזב ולא היה צריך לקרות. הייתה תחושה שהמשחק נגמר ואז זה התהפך עלינו, זה קורה לכולם אבל מזה אנחנו צריכים ללמוד. מאוד כעסתי על המחצית הראשונה עם ה-13 איבודי כדור, התחלנו את המשחק ממש לא עם תוכנית המשחק שלנו".