בהפועל חולון היו בטוחים שאחרי 15 שנים הם סוף סוף יניפו לראשונה את גביע ווינר, כשכבר היו אמש (שבת) ביתרון 13 נקודות בגמר על מכבי ת"א, אבל בסופו של דבר הפסידו 86:84 בצורה דרמטית.
במועדון ביקרו את שלישיית השופטים שלא ראתה לטענתם עבירה ברורה של דראגן בנדר על אייזאה מיילס במאבק על הריבאונד במהלך האחרון של המשחק, שריקה שהייתה נותנת לסגולים שתי זריקות ואפשרות לשלוח את הגמר להארכה.
3 צפייה בגלריה
שחקני חולון מאוכזבים בסיום
שחקני חולון מאוכזבים בסיום
שחקני חולון מאוכזבים בסיום
(צילום: ראובן שוורץ)
מבחינה מקצועית בקבוצה גאים ביכולת ובעיקר באופי של השחקנים, שהופיעו לגמר ללא כריס ג'ונסון, השחקן החשוב ביותר של סטפנוס דדאס, שחצי שעה לפני המשחק נודע כי לא יוכל לשחק מכיוון שהוא סובל מכאבים בשריר הירך האחורי ויעבור היום בדיקת MRI.
כמו כן, הסקורר המוביל של חולון, סי.ג'יי האריס, סיפק את משחקן החלש ביותר מאז שנחת בארץ עם 12 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה. ועדיין, למרות הכל, החבורה של דדאס הייתה מרחק נגיעה מניצחון.
3 צפייה בגלריה
סי.ג'יי האריס
סי.ג'יי האריס
האריס. המשחק הכי חלש מאז שהגיע
(צילום: ראובן שוורץ)
"לפני הגמר באתי במנטליות שזה תואר גדול, הפסדנו - ועכשיו אמרתי לשחקנים שזה טורניר פתיחת עונה. אי אפשר להשקיע הרבה אמוציות בדצמבר, מה שחשוב זה איך ניראה במאי", אמר דדאס.
על המשחק עצמו והעתיד, הוסיף היווני: "שיחקנו בלי השחקן הכי חשוב , ולא היו לנו פתרונות לאינטנסיביות של מכבי בדקות מסוימות. זה לא תירוצים, אמרתי לשחקנים שזה חשוב להתכונן עכשיו להפועל ת"א, ונרצה לשחק בשביל האוהדים שלנו, הם דחפו אותנו ביציאה מהאולם שלנו לת"א, כעת נרצה לנצח בשבילם".
3 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס ויאניס ספרופולוס
סטפנוס דדאס ויאניס ספרופולוס
דדאס עם ספרופולוס
(צילום: ראובן שוורץ)
טיירוס מגי, שהיה בתקופה האחרונה עם רגל וחצי מחוץ לחולון, וכעת בעקבות היכולת הטובה (28 נקודות ב-10 מ-14 מהשדה) והפציעה של ג'ונסון, עשוי להישאר, סיכם: "כקלע, אני צריך להמשיך לזרוק ובסוף זה ייכנס. זה מרגיש טוב לחזור ולשחק, יש לנו חבורה טובה של שחקנים. אני משחק כדורסל כבר הרבה שנים, צריך להיות מוכן כל הזמן, באתי ושיחקתי את המשחק שלי, וזה מה שהיה".