אין ספק שהלחימה בעזה לא עושה לישראל שירות טוב מבחינת הספורט, ובטח לא בכל מה שקשור לזרים. אחד מהם הוא אותלו האנטר, שהתייחס היום במספר ציוצים למצב הבטחוני, הכעיס מספר גולשים ישראלים ולאחר מכן הבהיר את דבריו.
"נמאס לי לחלוטין לראות ילדים נהרגים וכמה אידיוטים שמנסים להגיד לי דברים אחרים", כתב בתחילה סנטר מכבי ת"א. אחרי שספג, כאמור, ביקורת ממספר גולשים שהגיבו לציוץ, הבהיר: "אז לאלה שחושבים שאני בוחר צד לגבי מה שקורה, אני לא. כתבתי משהו כללי כי כך אני מרגיש באמת בלב שלי. שום דבר לא הולך לשנות את זה. רק מאחל שלום ואהבה לכולם וזה הכל".
2 צפייה בגלריה
אותלו האנטר מאוכזב
אותלו האנטר מאוכזב
אותלו האנטר
(צילום: גטי אימג'ס)
הציוץ שעורר את חמת זעמם של מספר גולשים
וההבהרה של האנטר
גם לריי מקאלום, שלפני כמה ימים טס בחזרה לארצות הברית וסיים את דרכו בהפועל ירושלים, היה מה להגיד על המצב.
הרכז האמריקני דיבר בפודקאסט במדינתו על המצב בישראל, וסיפר על "החוויה" שלו: "זה כמו מלחמה קטנה, וזה החמיר בכל יום. כולם מכירים את ת"א, ושום דבר לא קורה שם בדרך כלל, אבל עכשיו יש שם הרבה בלגן".
2 צפייה בגלריה
מקולוס מול דורסי
מקולוס מול דורסי
מקולום
(צילום: אורן אהרוני)
עוד הוסיף מקאלום: "במהלך אימון של הפועל ת"א עפו טילים לכיוון האולם שלה. זה לא נורמלי, רואים את הטילים ביום ובלילה ומצפים מאיתנו לשחק. הדבר האחרון בראש שלנו זה לשחק כדורסל. אף אחד לא באמת ישן עם האזעקות בלילה". מקאלום סיפר מתי הייתה הפעם הראשונה שהאזעקות תפסו אותו: "הייתי במקלחת באולם שלנו אחרי אימון, ופתאום השחקנים הישראלים צעקו שאנחנו חייבים ללכת למקלט. חשבתי שצוחקים עליי, אבל אז שמעתי את האזעקה. היינו במקלט רבע שעה".
עבור מקאלום זאת חוויה שנייה רעה בכדורסל מחוץ לארה"ב. בעונה שעברה הוא שיחק בשנגחאי הסינית, ועם פרוץ הקורונה נאלץ לברוח בחזרה למדינתו.
פורסם לראשונה: 10:40, 17.05.21