שוב מגיע לישראל. הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של הרכז ג'רמי פארגו (34, 1.88) עד לסיום העונה הנוכחית. כל זאת יממה לאחר עזיבתו של ג'ייקובן בראון.
פארגו יצטרף לקבוצה בימים הקרובים ולאחר אימוני הבידוד יחבור לחבריו החדשים באדום. פארגו המוכר לאוהדי הכדורסל בישראל, פתח את הקריירה שלו מעבר לים בהפועל גלבוע/גליל, איתה זכה באליפות תחת המאמן עודד קטש ב-2010.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו
חוזר לישראל. פארגו
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
בהמשך שיחק במספר קבוצות NBA, במכבי ת"א כמובן ובצסק"א מוסקבה. העונה חתם פארגו בסנטה קרוז וורייורס מליגת הפיתוח (קבוצת הבת של גולדן סטייט), שם העמיד ממוצעים נהדרים של 17.2 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ב-31.4 דקות על הפרקט.
במהלך העונה חתם פארגו על חוזה בגולדן סטייט וורייורס, והציג יכולת טובה. בשלושה משחקים קלע בממוצע 8.3 נקודות ומסר 2.7 אסיסטים ב-15 דקות על הפרקט, וזאת לפני סגירת הליגה עקב התפשטות נגיף הקורונה. עוד לפני כן שיחק פארגו בשנים האחרונות בעיקר בסין.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו
פארגו בימיו בצהוב-כחול
(צילום: עוז מועלם)
פארגו אמר לאחר החתימה: "כשהגיעה ההזדמנות, מיד החלטתי שאני מגיע להפועל. אני כמובן מכיר את המועדון והמסורת שלו ויודע שהעונה הם זכו בגביע המדינה ובגביע ווינר. אני מגיע לעזור לקבוצה לסיים את מה שהתחילה ומחכה לשתף פעולה עם החברים ועם עודד קטש, שהיה מי שנתן לי את ההזדמנות הראשונה אחרי הקולג'. יש לנו יחסים קרובים עד היום".