הפועל ירושלים חלמה על אירוח טורניר הפיינל-8 של ליגת האלופות של פיב"א, אך מסתמן שזה לא יקרה והוא ייערך דווקא באתונה. כך לפחות טוענת היום (רביעי) התקשורת היוונית.
המשחקים, שהיו אמורים להתקיים במהלך העונה האחרונה אך כמובן נדחו בשל מגפת הקורונה שמשתוללת באירופה, ייערכו בין ה-30 בספטמבר ל-4 באוקטובר ובאתר “SDNA” פורסם כבר כי התקבל אישור לכניסה של 9,300 אוהדים באואקה המפורסם (חצי מהקיבולת שלו). אגב, אם אכן זה יקרה מי שתהנה מיתרון הביתיות היא א.א.ק אתונה, שנמצאת בין שמונה הקבוצות שהעפילו לרבע הגמר.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
יאלץ לנדוד ליוון? קטש
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, לפני ארבעה וחצי חודשים החליטו בפיב”א כי שמונה הקבוצות שהעפילו לשלב רבע הגמר יקיימו טורניר נוקאאוט מזורז לקביעת הזוכה. כאשר הצטרפה למפעל ב-2018, להפועל ירושלים הובטח כי במקרה שתעפיל לפיינל פור, היא תוכל לארח אותו באולמה הביתי ולכן כולם היו בטוחים שזה אכן יקרה.
ירושלים תפגוש ברבע הגמר את בורגוס הספרדית, ובדרכה לנסות ולזכות בגביע היא עלולה להיתקל באותה א.א.ק אתונה. בכל מקרה, פיב"א עדיין לא הודיעה רשמית על החלטתה בנושא.
2 צפייה בגלריה
ג'סיאל ריברו מבורגוס בין טרנט לוקט ומינדאוגס קופסאס
ג'סיאל ריברו מבורגוס בין טרנט לוקט ומינדאוגס קופסאס
ירושלים כבר פגשה בעונה שעברה את בורגוס
(צילום: fiba.com)
החבורה של עודד קטש, למי ששכח, כבר הוגרלה הקיץ כראש בית לליגת האלופות בעונת 2020/21. היא תפגוש את אוסטנד (בלגיה), טורק טלקום (טורקיה), בורגוס (כן, שוב את אותה קבוצה ספרדית), ברינדיזי (איטליה), לימוז' (צרפת), דרושפאקה (טורקיה) וקבוצה מהמוקדמות.