מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון והפועל חולון יתמודדו מחר בחצי גמר גביע המדינה בדרייב אין. מחזיקת הגביע מירושלים תפגוש את הכתומים בחצי גמר הראשון מחר (חמישי, 18:30), האלופה תשחק מול חולון במשחק השני (21:10). לכל קבוצה ניתן אישור להכניס למשחקים 25 אנשי צוות, בנוסף לשמונה אוהדים עם ציוד עידוד וכמובן, איך לא, את קמע הקבוצה.
מאמן מכבי ת"א יאניס ספרופולוס דיבר במסיבת העיתונאים: "לא זכיתי בגביע בישראל, זה מפעל של הפתעות. מאוד חשוב לנו להישאר מרוכזים ולעבוד לפי תוכנית המשחק. אני לא לוקח את זה אישית שלא זכיתי בגביע, אעשה את המיטב עבור המועדון. מכבי לא זכתה כבר ארבע שנים, אז יש לנו רצון רב לעשות זאת, המוטיבציה תמיד גבוהה. הכי חשוב עבורנו הוא להישאר מרוכזים. אני שמח וגאה שבצד השני יש קולגה מיוון, אבל זהו לא קרב ביני לבין סטפנוס דדאס. המועדונים יותר חשובים מאיתנו".
5 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס ויאניס ספרופולוס
סטפנוס דדאס ויאניס ספרופולוס
סטפנוס דדאס ויאניס ספרופולוס
(צילום: ראובן שוורץ)
יובל זוסמן הוסיף: "המשחקים שלנו מול חולון היו צמודים העונה, ננסה לתת הגנה טובה ולעצור אותם על סקור נמוך. נבוא מוכנים. לא מתייחס לניצחונות הקודמים שלנו בליגה, כל משחק לגופו. מאמין שיהיה בסדר. אין הבדל בין משחק יורוליג למשחק ליגה או גביע, נבוא מוכנים ונדע מה לעשות". אגב, כריס ג'ונס, דראגן בנדר וטיילר דורסי יהיו מחוץ לסגל, טי ג'יי קליין ייכלל לראשונה.
מאמן חולון, סטפנוס דדאס, אמר: "אנחנו מאוד שאפתניים, מחר זו הזדמנות טובה להראות כמה אנחנו רעבים. מכבי ת"א היא הקבוצה הטובה בארץ, יש לנו ביטחון אך אנחנו צריכים להגיע צנועים. צריך לכסות על החסרונות שלנו ולשמור על תוכנית המשחק. על כך שהקבוצה תעלה עם חמישה זרים, אחרי שהאוהדים גייסו עבור המהלך 300 אלף שקלים: "זה ייתן לנו עוד עומק, זה יתרון פסיכולוגי, אבל מצד שני לא". על המפגש עם ספרופולוס: "אני מסכים עם יאניס, אני מעריך אותו על כך שנתן לי הזדמנות לפני שנים. אני לא חושב שזה דרבי יווני".
5 צפייה בגלריה
גיא פניני ויובל זוסמן
גיא פניני ויובל זוסמן
גיא פניני ויובל זוסמן
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
ההנהלה מודה לאוהדים על גיוס הכספים
ההנהלה מודה לאוהדים על גיוס הכספים
הנהלת חולון מודה לאוהדים על גיוס הכספים
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
גיא פניני: "הייתי במפגשים האלה בשני הצדדים ובכל מקרה יש לחץ. הכל מתנקז למשחק אחד וכולם רוצים להגיע בכושר הכי טוב. צריכים להיות מרוכזים, לשמור על תוכנית המשחק שלנו ולחיות איתה עד הסוף. יש לנו הרגשה טובה עם מה שאנחנו עושים העונה ומקווה שיראו את זה". על חמשת הזרים: "חושב שזה מדהים מצד ההנהלה והאוהדים שנרתמו למען העניין. מבחינתנו זה דבר מבורך".

גודס: "לירושלים יש את היתרון"

מאמן מכבי ראשל"צ גיא גודס דיבר לקראת המפגש עם ירושלים: "אין ספק שזה אתגר גדול, כמו בשנתיים האחרונות. יש הרבה לחץ במשחק אחד, שמח שהצלחנו לעשות את זה בשנים הקודמת. נתרכז ל-40 דקות וננסה להגיע לגמר. נדע מחר אם אפשר לשנות, אפשר להתעלות במשחק אחד. תלוי איך נבוא מבחינה מנטלית. לירושלים יש את היתרון, ננסה לנטרל את החודש האחרון למשחק אחד. לא יודע אם זה יעבוד. חשוב לנו להיות במעמד הזה, במיוחד עם כל הטלטלות שעברנו".
נמרוד טישמן: "אנחנו בתקופה פחות טובה ומנסים לשים את הצרות שלנו בצד. בשנתיים האחרונות הגענו לפיינל-פור, מקווה שזה ייתן לנו מיני-יתרון. יודעים שזה גביע, אנחנו מגיעים כאנדרדוג".
5 צפייה בגלריה
אדיניוס אדומאייטיס וגיא גודס
אדיניוס אדומאייטיס וגיא גודס
אדיניוס אדומאייטיס וגיא גודס
(צילום: ראובן שוורץ)
מאמן י-ם אדיניוס אדומאייטיס: "הכי חשוב זה שנשתפר בכל אימון, נהיה מוכנים מחר ב-100 אחוז. זה כמו משחק גמר, צריך להילחם על כל כדור. בספורט זה פשוט, אם אתה רוצה לשנות דברים צריך להתאמן. חייבים לשפר את ההגנה, אנחנו לא מספיק מרוכזים וסובלים מיותר מדי עליות וירידות. צריך לשים הכל בצד ולהתכונן לשחק ללא כריס קרמר הפצוע".
עידן זלמנסון: "כמו ראשל"צ, גם אנחנו מגיעים לאחר כמה משחקים לא קלים ואחרי ההדחה מאירופה. מבטיח שנגיע למשחק הזה ב-100 אחוז, סומך על השחקנים ועל המועדון. המועדון עבר משהו (העזיבה של עודד קטש), כדורסל זה משחק של התאמות. מחר זה משחק אחד והכל יכול להיות, נגיע לנצח. אחרי ההפסד האחרון קיימנו שיחה בין השחקנים ואנחנו מודעים לחשיבות של המשחק, מול יריבה שיש לנו איתה היסטוריה. אני חושב שהתקדמנו בליגת האלופות, מסתכלים קדימה רק על המשחק מחר, יש לנו קבוצה מצוינת".
5 צפייה בגלריה
עידן זלמנסון
עידן זלמנסון
עידן זלמנסון
(צילום: ראובן שוורץ)
פורסם לראשונה: 11:56, 10.02.21