עירוני נס ציונה קיימה הערב (שני) את אימון הבכורה שלה בוולואצלבק שבפולין לקראת משחק הפתיחה מול ספורטינג ליסבון ביורופקאפ (שלישי, 16:00). הכתומים, שהגיעו אמש לעיר לאחר מסע ארוך, ערכו מוקדם יותר הבוקר בדיקות קורונה, וכל אנשי הצוות והשחקנים יצאו שליליים.
קפטן הקבוצה טל דן אמר בסיום האימון המסכם: "זה לא מובן מאליו שמועדון כמו נס ציונה משתתף בפעם השלישית ברציפות במפעל אירופי, השנה התנאים שונים אבל עדיין מתרגשים מהמעמד. היו לנו שלושה שבועות של פגרה בעקבות הסגר, במהלכם הצוות המקצועי הכין אותנו לקראת הקמפיין ואנחנו מרגישים מוכנים. המטרה שלנו היא לנצח ולעלות שלב ואנחנו יכולים לעשות את זה".
2 צפייה בגלריה
טל דן
טל דן
טל דן
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן התייחס למשחק מול ספורטינג: "מחר אנחנו פוגשים קבוצה טובה שמפגינה דומיננטיות אבסולוטית בליגה שלה. נצטרך לבוא ולהציג את הכדורסל הכי טוב שלנו כדי שנשיג את הניצחון".
הגארד פטריק מילר הוסיף: "אני מתרגש מאוד. אני שמח שיש לנו את ההזדמנות לשחק, לא שיחקנו הרבה זמן וייתכן שנצטרך להוריד חלודה תוך כדי תנועה. אני מצפה למשחקים האלו בקוצר רוח, אני מחכה לשחק נגד קבוצות אחרות שמשחקות בסגנון שונה ממה שיש בליגה הישראלית, ולהפגין את הכישרון שלנו".
2 צפייה בגלריה
אימון נס ציונה בפולין
אימון נס ציונה בפולין
אימון נס ציונה בפולין
(צילום: עירוני נס ציונה)
הגארד התייחס ללוח המשחקים הצפוף: "אנחנו נשחק נגד שלוש קבוצות טובות בארבעה ימים, ומלבד ההכנה המקצועית נצטרך להיות מוכנים גם בהיבט המנטלי כדי לשמור על רמת משחק גבוהה. אנחנו באים כדי להשיג שלושה ניצחונות ונעשה הכל בשביל כך".