מכבי תל אביב מחפשת ניצחון שלישי רצוף ביורוליג כשמחר (רביעי, 21:45) תתארח אצל וילרבאן הצרפתית. ביום שישי הצהובים יתארחו אצל ברצלונה החזקה והאלופה הישראלית יודעת שהיא חייבת לשמור על המומנטום כדי לא להסתבך בטבלה.
מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס דיבר לפני הטיסה לצרפת: "אנחנו יוצאים לשני משחקי חוץ, קודם כל מול וילרבאן, שהיא קבוצה מאוד אתלטית, יש להם סגל רחב והם קולעים טוב מחוץ לקשת".
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
היווני המשיך: "אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים ולעקוב אחרי תוכנית המשחק שלנו. הם קבוצה מאוד מסוכנת וטובה. עשינו וידיאו אחד היום ונעשה עוד וידיאו מחר, הראינו לשחקנים שלנו איך צריך לשחק מולם התקפית והגנתית".
על ההגנה במשחקים האחרונים: "אנחנו צריכים לשחק הגנה טובה. כי אם ניתן להם להיכנס למשחק אז נעשה לעצמנו חיים קשים. אבל זה קשור גם להתקפה כי אם לא נשחק ביחד, לא נזיז את הכדור ולא נקלע אז פסיכולוגית אולי לא נשחק טוב גם הגנתית, כי אלו דברים שבאים ביחד. אז אני לא אומר שאנחנו צריכים לשחק רק טוב הגנתית".
3 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
חוזר לקצב. יובל זוסמן
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
סנדי כהן
סנדי כהן
סנדי כהן
(צילום: אורן אהרוני)
"יש לנו את כל השחקנים וסגל מלא וזה לגמרי אחרת", התייחס ספרופולוס לפצועים שחזרו. "כי יש לי הרבה יותר פתרונות. עכשיו בדצמבר אנחנו בתנאים טובים אבל אנחנו משחקים כולם ביחד רק שבועיים, השחקנים הפצועים עדיין מחפשים את הקצב שלהם, צריך עדיין לבנות את הכימיה הקבוצתית עם כולם".