אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ההפסד 84:81 אמש (רביעי) לווילרבאן, שנחשבת לאחת מהקבוצות החלשות ביורוליג. הצהובים קיוו לצאת מצרפת עם ניצחון רגע לפני שהם ממריאים לספרד למפגש מחר (22:00) מול מוליכת הטבלה, ברצלונה, בעיקר כדי להגיע בתחושות חיוביות ולהמשיך את המומנטום החיובי במפעל אחרי שני ניצחונות רצופים. במקום זה, הם ירדו למאזן 9:5.
"לא התחלנו את המשחק כפי שתכננו, לא הצלחנו להשיג שליטה במחצית הראשונה בגלל ההגנה שלנו שאפשרה ליריבה לקלוע 50 נקודות במחצית הראשונה", הודה יאניס ספרופולוס.
2 צפייה בגלריה
בראיינט וקלויארו במאבק על הריבאונד
בראיינט וקלויארו במאבק על הריבאונד
בראיינט וקלויארו במאבק על הריבאונד
(צילום: AFP)
"במחצית השנייה שינינו את המומנטום, שיחקנו טוב יותר בהגנה וחזרנו למשחק. הדבר החיובי שאני לוקח מהמשחק הזה הוא האופי שהקבוצה הציגה. גם אחרי שהיינו בפיגור דו-ספרתי לא ויתרנו. הייתה לנו גם הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אבל למרבה הצער החטאנו".
אחת הבעיות הבולטות העונה היא היכולת של אנג'לו קלויארו וטיילר דורסי. שניהם מציגים בעיקר עליות וירידות וחוסר יציבות התקפית, שמשפיעים מאוד על הקבוצה שהתרגלה בעונה שעברה למשחקים גדולים משניהם. את הערב הם סיימו עם 7 נקודות כל אחד. "עד שהפכנו את המשחק ההגנתי שלנו זה היה כבר מאוחר מדי", אמר קלויארו. "אנחנו צריכים להתחיל טוב יותר לאורך כל המשחק".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
ספרופולוס. מכבי ת"א תפתיע בברצלונה?
(צילום: ראובן שוורץ)
רוב השחקנים היו ביום רע התקפית. ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן, שלא מזמן חזרו לסגל, לא הצליחו להשפיע, כשהרכז מסיים עם 3 נקודות בלבד. אנטה ז'יז'יץ' סיים עם 2 נקודות ודראגן בנדר אמנם קלע 11 נקודות, אבל רובן היו ברבע הראשון שלאחריו הוא נעלם.
במכבי ת"א דיברו הרבה על ההגנה ששחקניו של יאניס ספרופולוס הציגו במשחקים האחרונים, הפעם היא לא הייתה קיימת. זה לא סוד שהצהובים מתקשים הגנתית העונה בעיקר בגלל הרכות של הצמד הקרואטי ז'יז'יץ'-בנדר, שמשאירה בדרך כלל את אותלו האנטר לשמור עבור שניהם בצבע.