הפועל ירושלים נמצאת בבעיה כלכלית, זה לא סוד. בהנהלה מנסים למצוא פתרונות כדי להגדיל את התקציב שצפוי לעמוד כרגע על כ-20 מיליון שקל, הרבה פחות ממה שהמועדון הורגל אליו, בטח בתקופת אורי אלון, אז היה כמעט כפול.
בעקבות הקורונה והכישלון המקצועי בעונה החולפת, ספונסרים עזבו את ירושלים, מה שהיווה מכה קשה לתקציב. לאור המצב נעשו פניות רבות לאלון עצמו על מנת שישוב לתמוך בי-ם בקונסטלציה כזאת או אחרת.
1 צפייה בגלריה
אורי אלון וגיא הראל חוגגים
אורי אלון וגיא הראל חוגגים
אלון וגיא הראל חוגגים בסיבוב הקודם. שוקל תמיכה מחודשת
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי בתחילה אלון סירב להצעות, אבל בימים האחרונים דברים השתנו מבחינתו, גם כי הבין את המצב האמיתי בו נמצא המועדון וגם מכיוון שהחברה שייסד הונפקה בבורסה, תהליך בו השקיע את רוב זמנו, וכעת התפנה לו זמן להתעסק בקבוצה במידה שיחליט לשוב. חשוב להגיד - אלון לא מתכוון להיות שוב הבעלים, אבל כן יהיה מוכן להשקיע כספים מסוימים במידה שיחליט סופית ללכת על המהלך.
מבחינה מקצועית י-ם עדיין לא החתימה אף שחקן לעונה הבאה, כשמכבי ת"א למשל צירפה כבר שניים, ובלא מעט כסף (ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי), וצפויה להודיע על החתמת עוד 3-2 שחקנים בשבועות הקרובים. התקווה בי-ם היא שהמאמן החדש, אורן עמיאל, שעשה לעצמו שם בבחירת זרים מצוינים בתקציבים מוגבלים בנימבורק הצ'כית, יוכל לעשות זאת גם בפיס ארנה.