לא כך ציפתה הפועל חולון לסגור את הסיבוב הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. החבורה בסגול הפסידה הערב (שלישי) בהיכל טוטו - 79:69 לצמוקי מינסק, יריבתה הישירה על המקום השני בבית שמוביל לשלב הבא במפעל. התוצאה משקרת, שכן הפער כבר עמד על 23 נקודות וברבע האחרון האורחת הורידה רגל מהגז.
חולון הגיעה למשחק ללא ריצ'רד האוול, ווילי וורקמן ועודד ברנדוויין הפצועים, והתקשתה מאוד מהפתיחה. למעשה, הסגולים לא הובילו פעם אחת בהתמודדות. בתום שלושה משחקים חולון עומדת על מאזן שלילי (2:1) והיא מדורגת במקום השלישי בבית כשנותרו עוד שלושה משחקים לשחק.
3 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
פניני. תמונה שאומרת הכל על הערב של חולון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. יצליח להוציא את העגלה מהבוץ?
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
מגי
(צילום: עוז מועלם)
מינסק ניצלה את חסרונו של האוול כדי לשלוט בצבע (36 נקודות שלה בצבע לעומת 18 של הסגולים), היא קיבלה גם תוצרת נהדרת מהספסל שלה עם 43 נקודות, כשהספסל הקצר של סטפנוס דדאס עשה את המקסימום עם 26, אבל זה לא הספיק. האורחת רצה בצורה יעילה והשיגה 24 נקודות במתפרצת לעומת 5 בלבד של המארחת.
לחולון אין יותר מדי זמן לנוח כי כבר ביום ראשון היא מתארחת אצל הפועל ירושלים. לאחר מכן תצא לפגרת הנבחרת ודדאס יקווה שלאחריה הוא יקבל את כל הפצועים שלו בחזרה.
קלעו להפועל חולון: טיירוס מגי 20, אייזאה מיילס 18, סי.ג'יי האריס 10, גיא פניני 8, יוגב אוחיון ופרדריק בורדיון 4 כ"א, כריס ג'ונסון 3 ואוריאל טרוצקי 2.