יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, הודיע הבוקר (ראשון) כי בשלב זה הוא מפסיק את חברותו בדירקטוריון מנהלת ליגת העל ובוועדת המינהלת - מסגרות בהן שימש כדירקטור מטעם המועדון מאז היווסדה של המינהלת בשנת 2002.
ממכבי ת"א נמסר: "מובן מאליו מובן כי מזרחי ימשיך לפעול לטובת הכדורסל הישראלי בתפקידיו במסגרות הספורט השונות בהן הוא חבר הן בישראל והן באירופה. כפי שפעל בחמשת העשורים האחרונים". מי שיחליף את מזרחי כנציג מכבי ת"א במינהלת הוא המנכ"ל עדלי מרכוס, ששימש עד לא מזמן כמנכ"ל המינהלת.
1 צפייה בגלריה
שמעון מזרחי
שמעון מזרחי
סיים את תפקידו במינהלת. מזרחי
(צילום: עוז מועלם)
מהמינהלת נמסר בתגובה: "המינהלת רוצה להודות ליו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, על תרומתו במהלך 18 שנותיו כדירקטור במנהלת הליגה. מזרחי, היה ממייסדיה של המנהלת ואחד מעמודי התווך שלה. אנו רוצים להביע את הערכתנו לפועלו ניסיונו ותרומתו הגדולה לכדורסל הישראלי בכלל ולליגת העל בפרט ומאחלים לו הרבה בריאות והצלחה בהמשך".
העזיבה של מזרחי לא הגיעה באופן מפתיע. זאת אחרי שבתקופה האחרונה נוצר קרע בין דירקטוריון המנהלת ליו"ר מכבי ת"א. כזכור, בישיבת המינהלת האחרונה, כשעל הפרק עמדה ההחלטה על חידוש העונה, מזרחי נמנע אחרי שלאורך כל ישיבות הדירקטוריון הנוספות היה נגד חזרת הליגה. לאחר ההחלטה על החידוש, מכבי ת"א יצאה בהודעה רשמית על כך שבמידה ומפעל היורוליג יחזור הם ישחקו בו ולא בזירה המקומית. מה שהצית עוד יותר את האש בין הצדדים.