מכבי תל אביב הוכיחה הערב (חמישי), לפחות במסגרת של הליגה, שהיא הקבוצה הטובה בארץ העונה. הצהובים ניצחו בפיס ארינה את הפועל ירושלים 82:93, כשההפרש בשיאו כבר עמד על 29 נקודות (41:70). בעקבות הניצחון הבטיחה האורחת את הפסגה מחזור אחד לסיום העונה וגם את יתרון הביתיות בפיינל פור.
"זה היה לא נעים", הודה בסיום מאמן האדומים, עודד קטש. "25 דקות נוראיות שלנו. לא ראיתי את זה קורה. זה כמובן אחריות שלי. שפת גוף, הם ניצחו אותנו בכל מאבק על הכדור. הקהל שלנו זה היתרון שלנו אז אולי היינו צריכים אותו. אנחנו צריכים לזכור שהם צופים בנו בבית. אולי נצליח ללמוד משהו מהמשחק הזה, יש לנו עוד שלושה שבועות עד לסיום העונה, ואסור לנו לעלות בשום משחק באנרגיות כאלה".
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. לא מאמין
(צילום: עוז מועלם)
יאניס ספרופולוס ידע בדיוק מה ניצח לקבוצתו את המשחק בכזאת קלות: "שמרנו חזק מההתחלה וזה עבד לטובתנו. ירושלים קבוצת התקפה מאוד טובה, בטח בבית שלה ולא קל נגדה. ההגנה שלנו פגעה בהם, והם לא שיחקו טוב התקפית. ברוב הדקות היינו מרוכזים, אבל לקראת הסיום איבדנו ריכוז. מבחינה התקפית היה לנו משחק טוב, חלקנו את הכדור וחיפשנו את השחקן שנמצא במצב הטוב ביותר. הגיע לנו לנצח, שלטנו במשחק לחלוטין".