החתמה מפתיעה של הפועל חולון. קבוצתו של סטפנוס דדאס צירפה עד סיום העונה את ניב משגב (25, 1.81 מ'), שהחל את 2020/21 בעירוני נהריה. הוא יערוך את הבכורה שלו כבר בשבת ברבע גמר גביע המדינה ברוממה מול מכבי חיפה. מי שעזב את חולון הוא אוריאל טרוצקי, שהושאל לעירוני נס ציונה.
חולון חיפשה במשך תקופה ארוכה שחקן ישראלי נוסף לסגל, עם דגש על גארד, לאור הפציעה של יוגב אוחיון בקרסול, שצפויה לגרום לו להיעדר לפחות לעוד חודש.
2 צפייה בגלריה
ניב משגב
ניב משגב
ניב משגב
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
בקבוצה יצרו קשר עם נהריה כבר לפני מספר שבועות, אבל הצפוניים סירבו תחילה לשחררו. עם התפטרותו של דני פרנקו והשינויים שמתכוונים לעשות בעין שרה, הסכימה נהריה לוותר על שירותיו והוא הצטרף לחולון.
הסגל של חולון נעשה כעת די עמוס בעמדות הגארד: סי.ג'יי האריס, טיירוס מגי, פרדריק בורדיון, עודד ברנדוויין, אוחיון הפצוע וכעת כאמור משגב. יחד עם זאת, גם האריס לא בקו הבריאות, ובניצחון על הפועל ת"א במשחק האחרון 63:77 ניתן היה לראות עד כמה חסר לקבוצה מוביל כדור נוסף לצד ברנדוויין.
2 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
(צילום: ראובן שוורץ)
"ניב הוא שחקן צעיר ואנרגטי שמגיע לעזור לנו בתקופה הקשה שעוברת עלינו מבחינת פציעות", אמר סטפנוס דדאס. "בהרבה משחקים אנחנו עם סגל קצר וחייבים להוסיף כלים לסגל שלנו, וניב יכול בהחלט לתת לנו עומק ויציבות. אני מאמין שיש לניב את ה-DNA שמאפיין את הפועל חולון ושהוא יתאים במהירות לפילוסופיה שלי כשחקן לוחם וקבוצתי".
למרות גילו היחסית צעיר, משגב הספיק לעלות כבר שתי ליגות. בגיל 18 שיחק בבוגרים של הפועל עכו מליגה א' ועלה איתם לארצית. שנה לאחר מכן שיחק בהפועל חיפה והעפיל איתה לליגה הלאומית. אחרי שנבחר ב-2017/18 לתגלית העונה בליגה השנייה, חזר לנהריה במדיה שיחק בעונה וחצי האחרונות. לצערו של משגב, העונה הוא לא הצליח למצוא את מקומו, ובהפסד אתמול 104:88 לבני הרצליה שותף לארבע דקות בלבד.