הפועל ירושלים הודיעה על החתמתו של הגארד האמריקאי כריס קרמר.
קרמר (32, 1.91 מ'), שיחק בעונה שעברה בחימקי מוסקבה ביורוליג וב-VTB. הוא ינחת בימים הקרובים, יצטרף מיידית לאימוני הקבוצה ויירשם לקראת טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות באתונה. "אני שמח מאוד להצטרף להפועל ירושלים", אמר השחקן. "אביא איתי קשיחות הגנתית ואגרסיביות, שאני מקווה ומאמין שתסייע לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
כריס קרמר
כריס קרמר
רכש חדש. קרמר
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
"יש לנו מטרה מאוד חשובה כבר בעוד 10 ימים עם הפיינל 8 באתונה", הוסיף. "יש כאן חבורה מאוד מוכשרת של שחקנים ואני מאמין שיש לנו סיכוי לא רע לעשות ביחד משהו מיוחד. במעט הזמן שנותר אשתדל ללמוד את השיטה ולתרום היכן שאוכל".
מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה: "קודם כל צריך להוריד את הכובע בפני ההנהלה והבעלים, שהגיבו מהר לפציעה של ג'ייקובן בראון והצליחו להחתים כאן שחקן ראוי בזמנים לא פשוטים. לכריס יש המון ניסיון בכדורסל האירופאי וזה יעזור לו להשתלב אצלנו מהר. אני מאמין שהקשיחות, האגרסיביות והאינטנסיביות ההגנתית שלו, יעזרו לנו מאוד כבר באתונה".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
מרוצה מההחתמה. קטש
(צילום: עוז מועלם)
הגארד שותף ב-15 משחקי יורוליג בעונה החולפת והעמיד ממוצעים של 5.1 נקודות למשחק, 2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. ב-VTB סיים עם חימקי במקום הראשון את עונת 2019/20 עם הפסד אחד בלבד ובפער של שלוש נקודות מצסק"א מוסקבה.
לקרמר ניסיון עשיר בכדורסל האירופי. ב-2017 הגיע לריטאס וילנה, שם שיחק בליגה הליטאית וביורוקאפ במשך שתי עונות ואף זכה איתה בגביע המקומי. קודם לכן שיחק שש עונות בליגה הגרמנית ועונה בליגת הפיתוח של ה-NBA.

ארמנד שוחרר מראשל"צ

חודש בדיוק אחרי שהחתימה את שון ארמנד, מכבי ראשון לציון הודיעה הערב על שחרורו של הגארד האמריקאי מהמועדון.
הסיבה לעזיבה הדדית ונקשרת לכך שראשון לציון מוותרת על תקציב גבוה יותר העונה כפי שהציבה לעצמה, זאת בעקבות הפרישה של סגנית האלופה מהיורוקאפ.