הפועל חולון עלולה להגיע למשחק מחר (שלישי, 18:00) בהיכל טוטו מול אא"ק אתונה במחזור החמישי והלפני אחרון בליגת האלופות בלי השחקן הכי חשוב שלה, סי ג'יי האריס, שסובל כבר תקופה מפגיעה במשפעה, ובעקבותיה לא שיחק במשחקים האחרונים. האריס יעבור בהמשך בדיקה מכרעת שתיקבע האם הוא יוכל לקחת חלק במשחק מול היוונים.
אחרי חמישה מחזורים חולון וצמוקי מינסק חולקות את המקום השני עם אותו מאזן (2:2), כאשר אא"ק ראשונה (1:3) ושולה הצרפתית אחרונה (3:1). ולכן חשיבות הניצחון במשחק ברורה.
1 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס, ג'ו תומאסון
סי ג'יי האריס, ג'ו תומאסון
סי ג'יי האריס. בספק
(צילום: ראובן שוורץ)
"המשחק מול א.א.ק הוא מכריע ביותר עבורנו. נותרו לנו שני משחקים ואנחנו מודעים לעובדה שאנחנו שולטים בעתיד שלנו במפעל ובסיכויים שלנו לעלות", אמר סטפנוס דדאס. "זה הולך להיות קרב אבל אני בטוח שאנחנו מגיעים במצב מנטלי מצויין בנוסף למומנטום שיש לנו, שבחודש וחצי האחרונים אנחנו עם עשרה ניצחונות, הדברים האלה ייתנו לנו דחיפה לניצחון חשוב נוסף".
כריס ג'ונסון, הוסיף: "במשחק באתונה היינו קרובים מאוד לניצחון ואיבדנו אותו ברגע האחרון. כבר מצאנו את השיטה והכלים שמתאימים לנו, אנחנו משחקים טוב ורוצים לשמור על המומנטום שלנו מהתקופה האחרונה. אנו מבינים שזה לא הולך להיות משחק קל אבל אנחנו מוכנים לאתגר ונעשה וניתן את הכל כדי לנצח את המשחק הזה".