אליצור נתניה עלתה לאחרונה לליגת העל אחרי פלייאוף נהדר וכנגד כל הציפיות. אבל בזמן שאנשי המועדון מנסים לגייס תקציב לעונה הבאה מינהלת הליגה הודיעה לה שלא תוכל לשחק באולמה הביתי "שמסכן את בריאות השחקנים" והיא תאלץ לשחק באולם בעיר סמוכה.
אבל זה לא הסוף. המינהלת גם דורשת כי הקבוצה תציג תוכניות מאושרות לבניית אולם בעיר עם לפחות 2,500 מקומות, אחרת היא לא תקבל אישור לשחק בליגת העל בעונה הקרובה.
1 צפייה בגלריה
אליצור נתניה חוגגת
אליצור נתניה חוגגת
אליצור נתניה חוגגת עלייה לליגת העל
(צילום: מישל פישמן)
יש לציין כי בעיית אולם ישורון בנתניה ידועה כבר שנים רבות, אבל בעיריית נתניה משום מה ולמרות הגידול המשמעותי בכמות התושבים בעיר, עדיין לא הקימו אולם ראוי, זאת כאשר בחדרה הסמוכה וגם בכפר סבא נבנו אולמות ראויים.
להלן ההודעה הרשמית: "מינהלת הליגה שלחה הערב מכתב להנהלת אליצור נתניה ובו הודיעה לקבוצה, כי אולם ישורון בו משחקת הקבוצה אינו מאושר לליגת העל מאחר ואינו עומד בתקנון הליגה".
"המועדון קיבל דו"ח מפורט בו הוסבר בין היתר כי האולם מסכן את בטיחות השחקנים בשל חוסר בשוליים ובשל ליקויים רבים נוספים. המינהלת הודיעה לקבוצה כי תוכל לשחק באולם חלופי בעיר סמוכה בעונה הקרובה, אך ורק במידה שיתקבלו אסמכתאות לתוכנית מאושרת והקצאת קרקע על ידי העירעיה לאולם חדש, של לפחות 2,500 מקומות בנתניה".