כל שחקני מכבי תל אביב יצאו שליליים בבדיקות הקורונה שנערכו להם לאחר שאחד משחקני ריאל מדריד נדבק בנגיף ושיחק מול הצהובים מעל 20 דקות ביום חמישי האחרון. הקבוצה תמריא הערב (שני) לטורקיה למשחק מול פנרבחצ'ה מחר (20:00).
מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס התייחס ליריבה: "אני חושב שפנרבחצ'ה נמצאת בכושר הכי טוב שלה העונה. המשימה שלנו היא קשה מאוד אבל יש לנו את האמונה והתוכנית איך לשחק בסוג משחק כזה. נילחם כדי לעשות את הדברים הנכונים ולהביא את המשחק לסטנדרטים שלנו. זה לא יהיה קל כי יש להם הרבה שחקנים עם ניסיון וגם שחקנים חדשים אבל אנחנו נילחם על הצ'אנס שלנו. אסור לנו לאבד את הריכוז כי אם נאבד אותו אפילו לשתי דקות הם יכולים למצוא את הקצב שלהם ולסיים את המשחק".
3 צפייה בגלריה
ספרופולוס
ספרופולוס
ספרופולוס. "הכל שונה העונה"
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
השחקנים בשדה התעופה
השחקנים בשדה התעופה
השחקנים בשדה התעופה
(צילום: יאיר שגיא)
3 צפייה בגלריה
השחקנים בשדה התעופה
השחקנים בשדה התעופה
"צריכים לזכור שאנחנו באמצע מגיפה עולמית"
(צילום: יאיר שגיא)
ספרופולוס דיבר גם על ביטול המשחק מול גלבוע/גליל ביום שבת ברגע האחרון. "זה מצב שהתמודדתי איתו בפעם הראשונה בקריירה, לעשות שיחה עם השחקנים לפני משחק ואז כבר כולם עלו לחימום על הפרקט, ואז אומרים לנו שאין משחק. זה מה שאני אומר כל הזמן - כן, זה כדורסל וכן, אנחנו רוצים לנצח, אבל בסוף היום אנחנו צריכים לזכור שאנחנו באמצע של מגיפה עולמית, והכל שונה. אנחנו משחקים בלי אוהדים, אנחנו משחקים בצורה לא רגילה. תראו איך אנחנו מנהלים מסיבת עיתונאים מרחוק, שמים מסכות, ואנחנו מתמודדים עם זה ביום יום".
המאמן סיפר על ההתמודדות עם המצב מאז התברר על הידבקות שחקן ריאל: "כשהבנו ששחקן ריאל נדבק התחלנו לבדוק בווידיאו למי הוא היה קרוב, מי היה במגע איתו. זה לא קל, כי אתה ישר מתחיל לחשוב מה יקרה אם גם לך יהיה את זה, זה יושב לך בראש וזה לא קל. אבל אנחנו מקצוענים וכשאנחנו עולים לפרקט אנחנו מתמקדים רק במה שיש לנו לעשות".
מי שלא יצטרף לנסיעה לטורקיה הוא עומרי כספי שסובל מווירוס בטן כבר מספר ימים ועדיין לא החלים.