אחרי שחתמה על חוזה לשידור הליגה בארצות הברית, מינהלת הליגה תשודר ישירות גם באירופה. השבוע חתמה המינהלת על הסכם זכויות שידור ברשת "ספורטקלוב" המשודרת בארצות הבלקן: סרביה, סלובניה, קרואטיה, בוסניה, מונטנגרו וצפון מקדוניה.
ההסכם שנחתם הוא לשלוש שנים ובמסגרתו תשדר "ספורטקלוב" כ-60 משחקים בעונה מליגת ווינר סל.
1 צפייה בגלריה
אותלו האנטר
אותלו האנטר
האנטר וזלמנסון
(צילום: עוז מועלם)
השידורים החלו למעשה כבר בשבת, בניצחון של הפועל חולון על מכבי תל אביב 76:79. אתמול שודר הניצחון של הסגולים על מכבי חיפה 69:105 והערב ישודר המפגש בין הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון.
"ספורטקלוב" היא רשת הספורט הגדולה באיזור האדריאטי. לרשת 12 ערוצים והיא בעלת הזכויות גם של משחקי גביע העולם, היורוליג, ליגות הכדורסל הטורקית, האיטלקית והגרמנית, בנוסף לשידורי כדורגל, טניס, ספורט מוטורי, כדורעף, פוטבול, כדוריד, הוקי קרח, אתלטיקה קלה ועוד.
יו"ר המינהלת, שמואל פרנקל: "הליגה הישראלית ממשיכה להגדיל את חשיפתה בעולם ולראשונה בתולדותיה מכרה זכויות שידור באירופה. ספורטקלוב היא רשת ספורט גדולה ומדינות יוגוסלביה לשעבר הן מדינות ספורט אדירות ואנו שמחים להיות משודרים במדינות אלה ולהיחשף לקהל שאוהב מאוד כדורסל, אני מקווה מאוד שבקרוב נוכל להכריז על מדינות נוספות אליהן יגיעו שידורי הליגה הישראלית".