רבע אחרון מוחץ (13:32) סידר הערב (ראשון) למכבי ת"א 72:95 על הפועל אילת בבית העליון, ניצחון שקירב את הצהובים להבטחת המקום הראשון בסיום העונה הסדירה, ואיתו גם יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף.
בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בהיכל, הצהובים יצאו כשידם על העליונה. וגם הפעם (ללא אלייז'ה בראיינט שיצטרף בקרוב למילווקי) הסיפור לא היה שונה. אילת החזיקה מעמד 30 דקות לפני שקרסה לחלוטין ברבע האחרון.
5 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
ווילבקין ממוקד מטרה
(צילום: יאיר שגיא)
5 צפייה בגלריה
כספי מול קרטר
כספי מול קרטר
כספי מול קרטר
(צילום: יאיר שגיא)
5 צפייה בגלריה
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט
לא נרשם בסגל, אבל הגיע לצפות בחבריו לפני ההמראה. בראיינט
(צילום: יאיר שגיא)
קלעו למכבי ת"א: דורסי 20, ווילבקין 17, קלויארו וז'יז'יץ' 14 כ"א, דיברתולמאו 9, האנטר וכספי 8 כ"א, זוסמן 3, סהר 2. לאילת: פראתר 22, רגלנד 15, קרטר 11, ניבו 10, בראון 7, שולדבראנד 3, רוינה ושוכמן 2 כ"א.

מהלך המשחק

רגלנד התחיל נהדר עם אסיסטים לקליעה של ניבו מחצי מרחק ושלשה של פראת'ר וסל משלו, ווילבקין וקלויארו שמרו את האלופה קרובה, 7:6. רגלנד המשיך את החגיגה עם עוד 7 נקודות רצופות, כספי באסיסט לשלשה של זוסמן ודאנק משלו הפך את התוצאה ופולו דאנק עוצמתי של ז'יז'יץ' שלח את אריאל בית הלחמי לפסק זמן ראשון, 14:17. קלויארו המשיך את הריצה בשלשה, ז'יז'יץ' קלע הוק יפה וגם תיקן החטאה של טיילר דורסי, ג'ון דיברתולומיאו השלים 16 נקודות ללא מענה בחדירה מצוינת וסגר את הרבע ביתרון 14:26 לאלופה.
אות'לו האנטר הצטרף לחגיגה, יהונתן שולדבראנד קטע בצורת של 10 התקפות עקרות עם שלשה ואחרי ג'אמפר של דיברתולומיאו צימק חואקין שוכמן ל-30:19. דורסי נכנס לעניינים עם שלשה ואחרי חילופי קליעות עונשין בין בראון להאנטר הראה הלוח 21:35 למקומיים. סל ועבירה של פראת'ר העיר את אילת, שלשה של רגלנד שלחה את יאניס ספרופולוס לשולחן המזכירות וסלים של מירון רוינה וקרטר סגרו 10 נקודות ללא מענה, 35:31. ווילבקין וכספי מנעו מהפך, אבל שלשות של קרטר ורגלנד צימקו ל-42:39 בלבד. ניבו קטף כל ריבאונד וגם ריחף לאלי הופ ראשון, כספי קלע סל יפה בפוסט אפ וחתם את תוצאת המחצית, 41:44.
5 צפייה בגלריה
זופי אבדיה
זופי אבדיה
הבן שלו ב-NBA, אבל זופי אבדיה הגיע לבקר בהיכל
(צילום: יאיר שגיא)
5 צפייה בגלריה
קליין ושולדבראנד רוקדים בהיכל
קליין ושולדבראנד רוקדים בהיכל
קליין ושולדבראנד רוקדים
(צילום: יאיר שגיא)
עוד לפני שכל האוהדים חזרו להתיישב בכיסא כבר הרים רגלנד את ניבו לאלי הופ מרהיב וסל של פראת'ר השלים מהפך, 44:45. ז'יז'יץ' השיב את היתרון בשני סלים מהירים, ניבו ופראת'ר המשיכו את הנדנדה ושלשה של ווילבקין מהפינה קבעה 49:51 באמצע הרבע השלישי. פראת'ר התחמם, אבל כספי מסר אסיסטים נפלאים ובסיועו של דורסי עצר את המטוטלת, 53:58 למארחים. פראת'ר המשיך לקלוע מחצי מרחק וגם הוסיף דאנק גדול במתפרצת, דורסי והאנטר שמרו על היתרון, 57:61. קרטר חתך את הפער בחצי, אבל ווילבקין הכפיל בחזרה, 59:63 אחרי 30 דקות.
דורסי פתח את הרבע הרביעי בשלשה, רגלנד הרים את ניבו לעוד דאנק אדיר שהביא אותו לדאבל-דאבל אבל ווילבקין בשלשה יפה הגדיל ל-61:69. ווילבקין פתח פער דו-ספרתי לראשונה מאז אמצע הרבע השני, פראת'ר עוד הטביע בצד השני אבל דורסי וקלויארו המשיכו את הבריחה, 65:82. קרטר הגיע לספרות כפולות ובראון הטביע סל שדה ראשון אחרי 0 מ-9 קודם לכן אבל ז'יז'יץ' בתיקון נוסף מריבאונד התקפה הגדיל ל-69:84. שלשה של דיברתולומאו ודאנק נוסף של ז'יז'יץ' נתנו את האות לתחילת השואו טיים, בראון הוסיף גם שלשת בכורה אבל דורי סהר שהצטרף לחגיגה קבע את תוצאת הסיום: 72:95 למכבי ת"א אחרי רבע רביעי גדול.
פורסם לראשונה: 17:29, 09.05.21