בהפועל חולון ידעו עוד לפני ההתמודדות אמש (שבת) בהיכל טוטו מול גלבוע/גליל (88:81) שיהיה להם קשה מאוד לנצח. בבוקר ריצ'רד האוול קם עם ברך נפוחה, וסטפנוס דדאס לא יכול היה להשתמש בו. המתאזרח הצטרף ליוגב אוחיון ועודד ברנדוויין שגם כן פצועים.
אחרי כמה שניות במשחק גם ווילי וורקמן הצטרף למסדר הפצועים בעקבות נחיתה רעה על הקרסול (נאלץ להשתמש בקביים לאחר מכן).
4 צפייה בגלריה
דוד איזמירלי, סטפנוס דדאס
דוד איזמירלי, סטפנוס דדאס
דדאס והשופט דוד איזמירלי
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
ריצ'רד האוול, יוגב אוחיון, עודד ברנדוויין
ריצ'רד האוול, יוגב אוחיון, עודד ברנדוויין
האוול, אוחיון וברנדוויין. מסדר פצועים
(צילום: ראובן שוורץ)
הבעיה הגדולה מבחינת דדאס וחולון היא שבעוד יומיים הם מארחים את מינסק במשחק קריטי מאוד בליגת האלופות. ניצחון והם יפתחו פער משמעותי לקראת הסיבוב השני של המפעל, הפסד יכניס אותם לבעיות גדולות.
מבחינת המשחק מול גלבוע/גליל היה קשה לפספס את העצבים הרבים של דדאס ושחקניו על שלישיית השופטים ספי שמש, דוד איזמירלי ורותם קוזה. מה גם שהעבירות הטכניות הרבות שספגו הסגולים לא הוסיפו למירמור כלפיהם.
4 צפייה בגלריה
וורקמן על קביים
וורקמן על קביים
וורקמן על קביים
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן היווני רתח ותקף בצורה חריפה את השלישייה: "השופטים לא כיבדו אותנו. הם צריכים לשנות את קו המחשבה, להבין שאין קהל ולחכות 10 שניות לפני שהם שורקים לטכניות. השחקנים רגילים 15 שנה לשחק עם קהל ולהגיב בצורה מסוימת, שלא שומעים אותה מרוב הרעש, ועכשיו שאין קהל שומעים הכל".
דדאס המשיך במונולוג: "הייתה תצוגת שיפוט חלשה. גם בשבוע שעבר נגד ראשל"צ היה אותו דבר. מה אני יכול לעשות? אני לא יכול לשנות את השופטים. אני כן רוצה לקבל יותר כבוד מהם כי אנחנו נלחמים על המגרש. אם הם חושבים שהם יכולים ללכת לישון בקלות אחרי המשחק הזה כי הם עשו עבודה טובה, אז אין לי מה להגיד. אני לא אשן טוב".
4 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס, ספי שמש
סטפנוס דדאס, ספי שמש
דדאס בטירוף על ספי שמש
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות ההפסד, דדאס היה מרוצה מהגישה של שחקניו: "אני גאה בקבוצה שלי ובצורה ששיחקנו. קבוצות אחרות היו מפסידות ב-20 הפרש, ואני גאה שהיינו במשחק עד הסוף, והפסדנו אותו בסוף רק בחצי דקה האחרונה. ברבע האחרון גלבוע/גליל קלעו רק זריקות קשות, והיה להם מזל גדול".
היווני ביקר גם את לוח המשחקים הצפוף של חולון: "הבעיה היא לא התוצאה, אלא שכבר הבוקר אנחנו צריכים להתכונן למשחק מול מינסק, ואחרי זה משחק בגביע המדינה ואז הפועל ירושלים. זה קשה מאוד עבורי. דרך אגב מינסק נחים ולא משחקים חוץ מבליגת האלופות. רק אצלנו בישראל יש כל כך הרבה משחקים בזמן קצר. השחקנים שלי הם לא מכונות, מי אשם בזה שהם נפצעים בגלל כמות המשחקים הגדולה הזאת. למה עושים את זה?".