הוא חוזר. ג'ייקובן בראון, יש שיגידו השחקן הכי טוב בליגת העל בכדורסל בעונה החולפת, ישוב לעונה נוספת בהפועל ירושלים, כך הודיעה היום (חמישי) הקבוצה.
בראון (30, 1.88 מטר) עזב את ישראל רגע לפני חזרת הליגה לפעילות מסיבות אישיות, אך במועדון הצליחו לסכם על חזרה שלו לעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
הגיבור שלהם חוזר. ג'ייקובן בראון
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
(צילום: הפועל ירושלים)
הגארד המצוין רשם העונה 17 משחקים בליגה בהם סיפק 15.4 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק. הוא קלע ב-41.4 אחוז מחוץ לקשת ואחראי לכמה תצוגות בלתי נשכחות, כולל משחק של 16 אסיסטים מול הפועל באר שבע. במסגרת ליגת האלופות של פיב"א בראון קלע 14.3 נקודות, מסר 5 אסיסטים ולקח 3.8 ריבאונדים ב-26.6 דקות על הפרקט.
"אני שמח שהחלקים בפאזל מתחברים ושגם ג'ייקובן ימשיך איתנו בעונה הבאה", אמר מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. "זה לא סוד שהוא מרכיב משמעותי בקבוצה שלנו. אני בטוח שהאוהדים שמחים על כך שהצלחנו להשאיר גם אותו. יש לנו המשכיות עם חמישה שחקנים מהעונה האחרונה ויחד עם שני זרים נוספים שנצרף, אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה ודומיננטית".
רק אתמול הודיעו בירושלים שטיישון תומאס ימשיך במועדון למרות שהעזיבה שלו לוותה בטעם חמוץ. מלבדו, גם סולימאן בריימו חתם לעונה נוספת בשורות מחזיקת הגביע.
3 צפייה בגלריה
עדי כהן סבן
עדי כהן סבן
מתקרב. עדי כהן סבן
(צילום: הרצל יוסף)
בינתיים, עדי כהן סבן (26, 1.78 מטר), שגדל במועדון ושיחק בעונה האחרונה בבאר שבע, קרוב מאוד. סבן רשם 27 משחקים העונה תחת רמי הדר, הוא סיפק 4.7 נקודות, 3.1 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים ב-19.5 דקות על הפרקט.