ים מדר ממשיך להתאמן קשה בארץ במדי הפועל תל אביב, וגם באימונים אישיים לקראת הניסיון שלו להגשים חלום ולהיבחר בדראפט 20201 של ה-NBA שייערך בחודש נובמבר. בשבועות האחרונים היו לא מעט כתבות על הרכז הצעיר, וגם היום (שלישי) התפרסמה אחת כזאת באתר המסקר את ממפיס גריזליס.
בכתבה ניסו להבין האם מדר יכול להתאים לגריזליס, ובין השאר נכתב עליו כי "מדובר באחד המוסרים היותר מבריקים בדראפט הקרוב, שחקן ששומר חזק בהגנה ומנסה לשפר את הזריקה שלו".
3 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
מדר. גורף מחמאות
(צילום: פיב"א)
3 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
ישתף פעולה עם מוראנט?
(צילום: AP)
כמו כן, ציינו בכתבה כי "הפוטנציאל של מדר להפוך לשחקן טוב יותר בעתיד הוא גדול, מאחר שהוא עוד לא בן 20". בסיכום ציינו כי הישראלי עשוי להיות שחקן טוב עבור הגריזליס בחוזה דו-כיווני עם ליגת הפיתוח.
בלי קשר, מדר קיבל היום הזמנה למחנה Professional Draft Combine הנחשב לשני באיכותו אחרי המחנה הראשי שהליגה עורכת לשחקנים שרוצים להיבחר לדראפט. יש לציין כי הרכז קיבל אף הזמנה למחנה המקורי והיוקרתי.
3 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
ההזמנה של מדר למחנה
(צילום מסך מתוך פייסבוק)
יחד עם זאת, מדר לא צפוי לטוס לאחד מהמחנות בעקבות הקורונה, והעובדה שהוא יצטרך לקבל אישור מהצבא לטוס, מה שלא בטוח שיקרה, בטח אחרי שכבר טס לפני מספר שבועות להתאמן בלאס וגאס. לזה צריך להוסיף את העובדה שהוא מחויב להפועל ת"א, שבקרוב מאוד תחל לשחק במסגרת הבית הישראלי בליגה הבלקנית.
מדר צפוי לערוך את המחנות, שבסופו של דבר בודקים האת יכולותייך המקצועיות והגופניות, בצורה וירטואלית ולשלוח את הסרטונים עם ביצועיו למארגני המחנות ואלה יועברו לקבוצות ה-NBA להערכה.