אופיר לביא (24, 1.61) תצא בקרוב לעונה נוספת בבראנדיס נאד לאבם הצ'כית. לביא פתחה את העונה שעברה בקבוצה הצ'כית, אך בחלוף ארבעה משחקים מפתיחת העונה, ולאחר המתנה בת מספר חודשים, נאלצה לשוב לארץ בעקבות מגפת הקורונה שקטעה את המשך המשחקים. היא סיימה את העונה במדי רמת השרון בליגת העל (4.6 נקודות, 44.4% לשלוש ב-17 דקות בממוצע למשחק).
בראנדיס נאד לאבם משחקת בליגה השנייה בצ'כיה ולביא תשמש בה אחת משתי שחקניות זרות, לצד סנטרית אמריקאית. "אני מאוד שמחה לחזור לקבוצה שלי בצ'כיה", אמרה אופיר לאחר החתימה, "ומרגישה שיש לי הרבה מה להוכיח, כמו גם לנו כקבוצה. מקווה שבעונה הבאה משחקי הליגה לא יעצרו כמו בעונה שעברה. הפעם אני יודעת לאן אני מגיעה, מכירה את השחקניות, את הצוות ואת המערכת, ובטוחה שהדברים יעברו באופן חלק יותר".
2 צפייה בגלריה
אופיר לביא
אופיר לביא
אופיר לביא
(צילום: באדיבות בראנדיס נאד לאבם)
לביא הוסיפה: "אני מצפה להוביל את הקבוצה ולנסות להעלות אותה לליגה הבכירה. אני בטוחה שכל ניסיון של משחק באירופה יעזור לי בהמשך הקריירה". בנוסף לפעילותה כשחקנית תשמש לביא גם כמאמנת ליכולות אישיות עבור ילדות צעירות בגילאי 17-12 המשחקות במועדון.
מאמן הקבוצה, דניאל קורוץ, אשר אימן בעבר את נימבורק בליגה הראשונה בצ'כיה ובמסגרת היורוקאפ, הוסיף: "רצינו להחזיר אלינו את אופיר כמטרה ראשונה לקראת העונה הקרובה. היא רכזת אמיתית בעלת איכויות גבוהות, חוש טבעי ליציאה מהירה למתפרצות, קליעה, ובנוסף היא משחקת עבור הקבוצה. מלבד התרומה שלה כשחקנית נרצה שתעזור לנו לטפח שתי רכזות צעירות שלנו, קאטקה ווטרובובה וקלארה בודלאקובה. יש להן בהחלט מה ללמוד מאופיר".
2 צפייה בגלריה
איילה רוט
איילה רוט
עוברת לפ"ת. רוט
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת הנשים)
בליגת העל שלנו, הפועל פתח תקווה הודיעה הבוקר על צירופה של הגארדית אילה רוט (21, 1.68). הפועל פתח תקווה תהיה הקבוצה השלישית של רוט בליגת העל, והיא צפויה לקבל תפקיד משמעותי במערך המקצועי ההולך ונבנה של הקבוצה. רוט אמרה לאחר החתימה בקבוצה: "אני מאמינה בעצמי ובקבוצה ויודעת שבעונה הקרובה נעשה דברים יפים. לא אסתיר את התרגשותי הגדולה".