הבכורה של אלי רבי על הקווים של רמת השרון הסתיימה הערב (שלישי) בהפסד דרמטי 73:71 באולם זיסמן אצל האלופה מכבי עירוני ר"ג, במשחק דחוי מהמחזור השביעי בליגת העל לנשים.
כזכור, רבי (המשמש גם כמאמן נבחרת הנשים), הבעלים של הקבוצה, החליף את נמרוד מיטל, שהדריך את הקבוצה בששת המחזורים הראשונים. רמת השרון עוד הוליכה 55:65, שש דקות לסיום, אבל רמת חן, הרבה בזכות נטישה היידמן וטל לב, רצה 0:15 בדרך למהפך. שתי שלשות של ג'קי יאנג צימקו ל-72:71. היידמן קלעה פעם אחת מהקו מהצד השני ושלי סירקיס לא מצאה את הסל בהתקפה האחרונה במשחק.
4 צפייה בגלריה
טל לב
טל לב
ניצחון דרמטי. לב
(צילום: באדיבות מינהלת הנשים בכדורסל)
4 צפייה בגלריה
אלי רבי במשחק
אלי רבי במשחק
בכורה על הקווים של רמה"ש. רבי
(צילום: עודד קרני)
קלעו לר"ג: לב 18, היידמן 17, רוטברג 14, הילסמן 11, הארדן 8, בר גל 5. לרמת השרון: יאנג 17, סימס 16, קארש 14, סלס 9, חנון 6, סירקיס 5, קואוטס 4.
גם אליצור חולון חזרה מפיגור דו-ספרתי ל-67:75 על בנות הרצליה. צ'לסי הופקינס התקרבה לטריפל-דאבל, כשסיימה עם שורה סטטסיטית של 18 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. קלעו לחולון: קלי 21, הופקינס 18, הולמס 14, רבר 11, רוט 6, רינת 5. להרצליה: מייברי 24, מקאולי 20, פלג-פלץ 12, שלום 6, חדד וסמיונוביץ 2 כ"א, עזורי 1.
4 צפייה בגלריה
צ'לסי הופקינס
צ'לסי הופקינס
התקרבה לטריפל-דאבל. הופקינס
(צילום: באדיבות מינהלת הנשים)
אגב, שני המשחקים הללו היו אמורים להתקיים אתמול, אך עד אז לא הגיעו תוצאות בדיקות הקורונה של שחקניות הרצליה ורמת גן, שנחשפו לחולים מאומתים.

מינהלת הנשים למשרד הספורט: "להחריג את ליגת הנשים בסגר"

יו"ר מינהלת הנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר דוד, פנתה ביממה האחרונה למנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרוליך, בבקשה להחריג את ליגת העל בסגר המתוכנן.
"כידוע, ליגת העל לנשים בכדורסל נפתחה מתוך דאגה לשלומן של השחקניות וצוותי האימון, ותוך הקפדה על הכללים וההנחיות שנקבעו על ידי משרד הבריאות הן בהתנהלות היומיות והן במגרשים", כתבה קניסטר בר דוד במכתבה.
4 צפייה בגלריה
הילה קניסטר בר-דוד
הילה קניסטר בר-דוד
הילה קניסטר בר-דוד
(צילום באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
"מאז פועלות הקבוצות לפי המתווה, שאושר כאמור, ע"י משרד הבריאות כאשר בנוסף המנהלת מבצעת ביקורות באולמות. אציין כי בכל ביקורות הפתע אותן ביצעה משטרת ישראל באולמות בזמן המשחקים, לא נמצאו ליקויים".
"אני מבקשת את טיפולך המסור בהחרגת ליגת העל לנשים בכדורסל, מכל החלטה נוספת על הידוק ההגבלות, על מנת לאפשר לה להמשיך ולפעול, תוך עמידה בהתחייבויות המנהלת והמשך שידורי משחקי ליגת העל לנשים בכדורסל לכלל הציבור".
פורסם לראשונה: 18:39, 05.01.21