מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי, 21:05) את צסק"א מוסקבה למשחק מסקרן במסגרת היורוליג. הצהובים מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים, לבאיירן מינכן בחמישי ולהפועל אילת יומיים לאחר מכן.
המאמן, יאניס ספרופולוס, דיבר לפני המפגש: "אנחנו מכבי תל אביב ונעשה את המקסימום כדי לנצח ולשמור על הסיכוי להעפיל לפלייאוף. מלחמה היא הדבר היחיד שנותר לנו. נשארו 10 משחקים שהם כמו גמר גביע וניאבק עד הסוף".
3 צפייה בגלריה
ספרופולוס
ספרופולוס
ספרופולוס. משחק לא פשוט לפניו
(צילום: אורן אהרוני)
על היריבה מצמרת המפעל: "יש להם סגל איכותי ומנוסה והם תמיד מועמדים לפיינל-פור. נצטרך להעמיד הגנה טובה מול ההתקפה החזקה שלהם (ממוצע נקודות למשחק הכי גבוה בליגה) ולגרום להם להתאמץ. הם התחזקו מאז המפגש הקודם, אבל תמיד הם מעמידים קבוצה חזקה. אנחנו מאמינים בסגל שלנו".
המאמן היווני הוסיף: "ניצחון מול קבוצות כמו צסק"א זה לא סתם ניצחון וכבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח משחקים מהסוג הזה. היציעים הריקים הקשו עלינו, אבל אני לא מחפש תירוצים. נשמח מאוד לקבל תמיכה מ-300 האוהדים שיתמכו בנו. זה עדיף מכלום. חווינו את זה כבר בליגת העל וכעת ביורוליג".
3 צפייה בגלריה
אוהדים בהיכל
אוהדים בהיכל
אוהדים בהיכל
(צילום: עוז מועלם)
לסיום אמר ספרופולוס: "לא מרגיש תהיה לי בעיה לדרבן את השחקנים לקראת המשחק. אי אפשר להתמקד רק בשחקן בודד שלהם כמו למשל מייק ג'יימס, כי יש להם סגל מגוון ואיכותי".
עומרי כספי דיבר גם כן ושיתף בנוגע להתמודדות הלא פשוטה שעברה עליו: "אני מרגיש הרבה יותר טוב, אחרי חודש וחצי קשים. הווירוס החזיק אותי במיטה הרבה זמן והשיא היה לפני שבועיים כשעברתי בדיקת MRI שהפחידה אותי. שלושה שבועות לא יצאתי מהמיטה. הרגליים רעדו לי. לאט אבל בטוח אחזור לעניינים".
3 צפייה בגלריה
עומרי כספי
עומרי כספי
עומרי כספי
(צילום: עוז מועלם)
על הגבלת הדקות: "הפציעה שהייתה לי היא מהגרועות ביותר שיכולה להיות לספורטאי. היו כאלה שסיימו את הקריירה בגלל פציעה כמו שעברתי. זה קשה נפשית. דיברתי עם שחקני NBA שעזרו לי להתמודד עם הסיטואציה ואני אני כבר מרגיש יותר בנוח".