הפועל חולון נעלה הערב (שלישי) את שלב הטופ 16 של ליגת האלופות בהפסד לפרוטוקול 90:71 לטופאש בורסה בהיכל טוטו. להפסד אין יותר מדי משמעות מכיוון שהסגולים כבר העפילו לפיינל 8 בשבוע שעבר אחרי הניצחון הדרמטי על ברינדיזי.
אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה בפיגור של ארבע נקודות 48:44, חולון הורידה רגל מהגז והטורקים, שאיבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא, שייטו לניצחון הקליל. אייזאה מיילס הוביל את הקלעים עם 22 נקודות, טיירוס מגי וסי.ג'יי האריס הוסיפו 10 כ"א.
2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
משחק לפרוטוקול. פניני
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
אייזאה מיילס
אייזאה מיילס
הוביל את קלעי חולון. מיילס
(צילום: ראובן שוורץ)
במקביל, בחולון עדיין מקווים שיוכלו לארח את הפיינל 8 בישראל. יש לציין כי במועדון לא קיבלו עדיין שום הבטחה מהרשויות לתמיכה כלכלית באירוע, שעלותו מוערכת בארבעה מיליון שקלים. בקבוצה פנו לחברת קומטק, שהביאה לישראל בעבר את נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי למשחק ידידות, וכן הפיקה את הג'ירו, היורובאסקט ואליפות אירופה בג'ודו שהתקיימו בארץ, על מנת שזאת תסייע בהגשת תוכנית עסקית לפיב"א שתשתכנע את אנשיה להעניק את האירוח לסגולים.
בנוסף לחולון, גם ניז'ני נובגורוד וטורק טלקום אנקרה הגישו הצעות לארח את הפיינל 8. פיב"א תפרסם את זהות המארחת כבר ביום שישי הקרוב.
אגב, העולה הנוספת מהבית של חולון היא קרשיאקה שניצחה בבית את ברינדיזי 88:107. האיטלקים, שהיו מרחק נגיעה מהפיינל 8 בשבוע שעבר מול חולון, מוציאים את עצמם מודחים. ברינדיזי יכולה הייתה להפסיד בפער של עד ארבע נקודות ועדיין לעלות, אבל היא הובסה.