כצפוי, ג'ון דיברתולומאו חתם על הארכת חוזה במכבי תל אביב. הגארד, שהיה קפטן הקבוצה בתחילת העונה האחרונה עד לסדרת הפציעות שלו (שריר החזה וגיד אכילס) ישחק בצהובים עד סיום עונת 2021/22 עם אופציה להארכת ההסכם בשנה נוספת. כמו כן, תפקיד הקפטן צפוי לשוב אליו אחרי שג'ייק כהן שהחליף אותו עזב.
דיברתולומאו הגיע לישראל בקיץ 2015 וחתם במכבי חיפה. עוד קודם לכן הוא נבחן במכבי ת"א, אבל לא הרשים את הצוות המקצועי. בעונת 2016/17 נבחר ל-MVP הישראלי של הליגה (12.5 נקודות) אחרי שהגיע עם הירוקים לגמר הפלייאוף. מיד לאחר מכן חתם במכבי ת"א.
2 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולומאו
ג'ון דיברתולומאו
ג'ון דיברתולומאו
(צילום: עוז מועלם)
בשנתיים הראשונות שלו במכבי דיברתולומאו היה דומיננטי בליגה (10.5 נקודות) אבל פחות ביורוליג (3.5 נקודות). בעונה החולפת הוא כבר היה הרבה יותר משמעותי באירופה וב-12 משחקים עד הפציעה שלו תרם 7.8 נקודות והגנה נהדרת על הגארדים היריבים, אך אז הגיעו הפציעות.
אני שמח ונרגש להמשיך במכבי תל אביב", אמר דיברתולומיאו. "הגופיה הצהובה הרגישה לי כמו בית מאז שהגעתי לפני שלוש שנים. אני אסיר תודה ומלא הערכה על כך שהמועדון והמאמן נתנו לי את ההזדמנות הזאת, במיוחד אחרי הפציעות של העונה האחרונה. אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אחזור לעשות את מה שאני אוהב עבור הקבוצה והאוהדים".

2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס. "מכבי צריכה את הקפטן שלה"
(צילום: עוז מועלם)

יאניס ספרופולוס הוסיף: "מכבי צריכה את הקפטן שלה וזו הסיבה מדוע כולנו במכבי מאוד שמחים שג'ון נשאר. הוא שחקן בעל ערך רב, הוא עמוד תווך בקבוצה וחשוב מאוד שאנחנו נמשיך להילחם ביחד עם ג'ון עבור ההצלחה של מכבי".