בני הרצליה מצאה מחליף זמני לקוטי קלארק. ג'יילן מוריס (25, 1.96 מ') חתם על חוזה לחודש בשורות העולה החדשה, וימלא את מקומו של קלארק שנפצע בכתף במשחק הליגה הבלקנית מול הפועל תל אביב וייעדר כחודש.
מוריס, בוגר אוניברסיטת מוריס שם אביו כיהן במקביל כעוזר המאמן, שיחק בעונה החולפת באריס סלוניקי במדיה קלע כמעט 10 נקודות לצד 3.8 ריבאונדים ב-18 משחקים.
2 צפייה בגלריה
ג'יילן מוריס
ג'יילן מוריס
ג'יילן מוריס
(צילום: באדיבות בני הרצליה)
קודם לכן שיחק בליגת הפיתוח, ואפילו קיבל שני חוזים זמניים ב-NBA באטלנטה (2017/18) ובמילווקי באקס (2018/19). סה"כ יש לו ברזומה 10 משחקים בליגה הטובה בעולם בהם העמיד ממוצע של 4.7 נקודות ו-2.1 ריבאונדים ב-12.7 דקות.
ביום שני (20:10) תחל הרצליה את דרכה בליגת העל עם משחק חוץ נגד העולה החדשה השנייה, הפועל חיפה. מוריס צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו.
המאמן שרון דרוקר התייחס למוריס ולעונה החדשה שבפתח: "עברתי גם הכנות שהליגה התחילה לא טוב ולהפך. לצערי קוטי קלארק נפצע והחתמנו שחקן חדש שיעזור לנו במשחק הקרוב, אבל כל התקופה הזו חדשה ושונה לגמרי. עד עכשיו לקחנו את המשחקים כמשחקי הכנה לדבר האמיתי, אבל גם בשש בש אתה רוצה לנצח וגם ככה במשחקי הכנה. לשחק בלי קהל וכל ההגבלות זה משהו אחר וצריך להתרגל אליו".
2 צפייה בגלריה
שרון דרוקר המום
שרון דרוקר המום
שרון דרוקר
(צילום: עוז מועלם)
על המטרות של הרצליה העונה: "קשה לסמן מטרות אבל ברור שאנחנו רוצים לתקוע יתד בליגה וזה אומר לנצח כמה שיותר משחקים ולבסס את המעמד שלנו בליגה ולא להיכנס למאבקי תחתית, להיות קבוצה שיהיה כיף לראות אותה".
ניצן חנוכי, קפטן הקבוצה שפותח את עונתו ה-16 בליגת העל, הוסיף: "אני חושב שהשנה בלאומית עשתה טוב למועדון. היינו קבוצה מלוכדת עם חבר'ה טובים ושמח שהרבה מאוד מהם נשארו גם לשנה הזאת. החיבור בינתיים טוב עם שחקנים ברמה מאוד גבוהה, וכמובן שנעזור להם להתאקלם כמה שיותר. התפקיד שלי מחוץ למגרש הוא לא חובה, אבל זה משהו שאני עושה בכל קבוצה שהייתי בה, זה באופי שלי".