איגוד הכדורסל החליט על חזרת פעילות הנבחרות הצעירות (קדטים, נוער ועתודה) החל מסוף השבוע הבא בכפר המכביה. ההחלטה התקבלה בפגישה שהתקיימה בין יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד עמוס פרישמן למנהל המקצועי פיני גרשון.
למרות שחל איסור על פעילות ספורט לאור מצב התחלואה בארץ מנגיף הקורונה, באיגוד טוענים כי הדבר לא חל על הנבחרות מאחר שהן בינלאומיות ויש להן פעילות עתידית, כפי שמצוין בתקנות.
1 צפייה בגלריה
נבחרת העתודה
נבחרת העתודה
נבחרת העתודה
(צילום: אורן אהרוני)
השחקנים יחולקו לחדרים קבועים בבית המלון בכפר המכביה, וכל האימונים יתקיימו לפי תנאי משרד הבריאות. בנוסף לאימוני כדורסל, יקבלו השחקנים אימוני כושר והרצאות מעשירות בתחומים שונים.

גם הבוגרת חוזרת בקרוב לפעילות

משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2022 בחלון חודש נובמבר יתקיימו ב'בועה' בוולנסיה. הנבחרת תפגוש ב-27 בנובמבר את אלופת העולם ספרד, וכעבור שלושה ימים את פולין.
פיב"א בחרה את ולנסיה, אחרי שספרד הייתה היחידה בבית, שכולל גם את רומניה, שהגישה את מועמדותה לארח משחקים בחלון הנוכחי, וגם בשל העובדה שבוולנסיה התקיימו משחקי סיום העונה הקודמת בספרד ובהצלחה גדולה. לקראת החלון הבא בחודש פברואר, איגוד הכדורסל הגיש בקשה לארח אותו בארץ, כששוב הספרדים הגישו את מועמדותם, הפעם מלאגה שם קפטן הנבחרת גל מקל משחק.