הפועל תל אביב ערכה סבב בדיקות שני לשחקניה ואנשי הצוות בעקבות הידבקותם בקורונה של שלושה מאנשי הקבוצה, וכולם למעט אותם שלושה יצאו שליליים. בעקבות כך החליטו האדומים לחזור לפעילות אחרי שהאימונים נעצרו ליומיים.
מבחינת הנהלים הפועל ת"א יכולה הייתה להתאמן כבר אתמול, אבל העדיפה לבצע סבב שני של בדיקות כדי להיות בטוחה שאנשים נוספים במועדון לא נדבקו ושאין כאוס קורונה כמו שקרה למשל בלא מעט קבוצות כדורגל.
2 צפייה בגלריה
רג'י אפשואו
רג'י אפשואו
רג'י אפשואו
(צילום: פיב"א)
במקביל, בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחרי שני זרים (גארד ופורוורד) שיחזקו את הסגל, וההערכה היא שלפחות אחד ינחת בארץ עד למשחק הקרוב מול גלבוע/גליל בבית בעוד עשרה ימים.
בנושא אחר, המועדון הודיע שאינו מקבל את מתווה חזרת הקהל למגרשים של המדינה בפעימה הראשונה (300 צופים במשחק).
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(צילום: ראובן שוורץ)
מטעם הפועל ת"א נמסר בנושא: "זיהינו מספר כשלים במתווה אשר לא נוכל להשלים איתם לאור המחויבות שלנו לחברי העמותה, בעלי הקבוצה. הגבלת מספר האוהדים ל-300 ללא קשר לתכולת האולם היא חסרת כל היגיון. הכניסה לאולם צריכה להתאפשר למחוסנים, מחלימים ולמציגי בדיקה שלילית שנעשתה בטווח של 72 שעות מהמשחק, כפי שדובר בתחילה.
"אנו דורשים התחייבות להגדלת כמות הקהל ל-1,000 איש לפחות החל מתאריך 7 במרץ. החלטת המנהלת מאתמול על היעדר הקצאה לאוהדי הקבוצה האורחת היא שינוי בסדרי בראשית. ניהלנו בעבר מאבקים רבים בנושא זה ואנו לא מוכנים לראות את ההישגים שלנו בתחום זה נמחקים בחסות המגיפה. חלק חשוב מעקרונות וערכי הספורט מושתת על שני קהלים. לכן אנו דורשים הקצאה של 30 אחוזים מהכרטיסים לטובת קבוצת החוץ - עד למקסימום של 10 אחוזים מתכולת האולם, כמקובל בזמני שגרה. אנו קוראים לשאר הקבוצות שהאוהדים שלהם חשובים להן - להצטרף אלינו ולפעול לשינוי המתווה".