בעוד מכבי ת"א חוגגת את הניצחון הגדול באואקה, בפנאתינייקוס בפרט וביוון בכלל רותחים מזעם על ההפסד 91:87 לצהובים שהכניס אותם לפיגור 1:0 בסדרת רבע גמר היורוליג (בשיטת הטוב מ-5).
"מכבי שברה את האואקה", נכתב ב-SPORT24 היווני. "פנאתינייקוס זרקה לפח את יתרון הביתיות שלה. מכבי הוכיחה שוב שהיא יודעת לנצל את כל החסרונות של פאו העונה עם ניצחון שלישי ברציפות". בנוסף, התייחסו בהרחבה לבונזי קולסון, שלהט במאני-טיים (18 נקודות במשחק כולו) וכינו אותו: "הנבל של פנאתינייקוס".
2 צפייה בגלריה
פנאתינייקוס
פנאתינייקוס
בהלם גמור. שחקני פנאתינייקוס
(צילום: EPA/PANAGIOTIS MOSCHANDREOU)
ב-SPORT-FM הוסיפו: "כשמחטיאים בלי סוף - מפסידים. פנאתינייקוס פספסה אינסוף ריבאונדים וזריקות נוחות, עשתה טעויות ברגעים חשובים והפסידה. עכשיו מכבי ת"א עם יתרון הביתיות".
ב"גאזטה" בעיקר קטלו את קוסטאס סלוקאס, שבמהלך המכריע במשחק איבד כדור קריטי: "הוא עבר מאולימפיאקוס לפנאתינייקוס, מרוויח שלושה מיליון אירו בעונה ובשביל 'להיחנק' במאני-טיים? איבד את הכדור ברגע כי חשוב של העונה".
בעמוד הרשמי של היורוליג פרגנו לחבורה של עודד קטש: "מכבי 'הקפיאה' את האואקה ולקחה את היתרון בסדרת הפלייאוף. היא שיחקה חכם יותר ויצאה בסערה מהפסקת המחצית כדי לגנוב את יתרון הביתיות. השליטה בריבאונד ההתקפה לא השאירו ליוונים סיכוי".
מאמן פאו, ארגין עתמאן הטורקי, למעשה פוצץ את מסיבת העיתונאים. הוא דיבר בתחילה ולאחר מכן עזב מבלי שענה על שאלות העיתונאים. "אנחנו לא שיחקנו טוב, אבל מכבי ת"א קיבלה שתי עבירות לשלוש זריקות עונשין, זה הזוי. שריקות מגוחכות. זה לא כדורסל הוגן לתת להם הזדמנות לקלוע שש נקודות בקלות. אנחנו ננצח בסדרה הזו, ונעפיל לפיינל-פור בסופו של דבר כי אנחנו טובים יותר".
2 צפייה בגלריה
נקטל בתקשורת. סלוקאס
נקטל בתקשורת. סלוקאס
נקטל בתקשורת. סלוקאס
(צילום: EPA/PANAGIOTIS MOSCHANDREOU)
"אנחנו הרבה יותר טובים ממכבי ת"א", הוסיף המאמן הטורקי, "הם כרגע מובילים 0:1, אבל זה לא משנה. אני רוצה להגיד לכל מי שנמצא פה במסיבת העיתונאים שאנחנו נגיע לפיינל-פור. ואם אנחנו לא נגיע לפיינל פור, אני לא אאמן את פנאתינייקוס בעונה הבאה".