הפועל חולון ידעה שניצחון שלישי בשלושה משחקים יקרב אותה לא רק לפליי-אין בליגת האלופות, אלא לסיכוי לסיים ראשונה בבית. אולם הניצחון של בראוגן 72:82 לא רק מרחיק את המקום הראשון, שמבטיח ישירות מקום בטופ 16, אלא גם את הפלייאין. המשימה השנייה עדיין אפשרית כאשר חולון עם מאזן 1:2.
הסגולים לא הציגו יכולת טובה בספרד, כאשר גם מחיקת פיגור דו ספרתי בסוף הרבע השלישי והפיכת התוצאה בתחילת הרבע האחרון לא עזרו. הקבוצה הספרדית הגדילה את הפער חזרה ל-10 נקודות בשלוש הדקות האחרונות של המשחק, שמנגד הכדורים של האורחת לא נכנסו. משום שחולון ניצחה במחזור הקודם ב-5 נקודות, הפרש הסלים יכול להכריע במידה ויהיו מאבקים פנימיים בין שתי הקבוצות בתום ששת המחזורים.
2 צפייה בגלריה
דאוסון
דאוסון
שון דאוסון. חולון עדיין בתמונה
(צילום: FIBA PHOTOS)
ג'סטין סמית', שסיים עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-10 כדורים חוזרים אמר: "במחצית הראשונה הצלחנו לשלוט במה שהם עשו התקפית, ובהגנה דבקנו בעקרונות שלנו, אבל אז בתחילת המחצית השנייה נתנו למשחק לברוח לנו. הם עשו ריצה, ובמחצית השנייה היינו צריכים לטפס בחזרה. הצלחנו להשוות ואפילו לעלות ליתרון, אבל אני חושב שעשינו יותר מדי טעויות בהגנה, במיוחד כשהם הכניסו את הכדור פנימה ובמיוחד ברבע האחרון".
מאמן הקבוצה, עמית שרף, דיבר גם הוא בתום המשחק: "בחמש הדקות הראשונות השגנו עצירות. החמצנו הזדמנות ליצור פער ונתנו להם להיכנס למשחק והם שיחקו היטב בפנים. השחקנים שלהם הכניסו את הכדור עמוק בפנים ואילצו אותנו לבצע עבירות. הם קלעו וצברו ביטחון בעקבות כך, והיינו מחוץ לפוזיציות בהתקפה".
"לאחר מכן חזרנו וצמצמנו את הפער, אבל לא שלטנו במשחק בדקות האחרונות ואנחנו צריכים לעשות את זה טוב יותר", הוסיף שרף. "היו כמה פוזישנים שבהם יכולנו להפוך את התוצאה. פספסנו פעם בריבאונד ופעם אחת במעבר, והדברים האלה לא יכולים לקרות בסיטואציות כאלה. הפסדנו את המשחק והבית פתוח, כאשר כל ארבע הקבוצות יכולות לסיים בכל מקום. אנחנו מסתכלים קדימה לעבר המשחק הבא שלנו בשבוע הבא נגד בורסאספור".
2 צפייה בגלריה
שרף
שרף
שרף
(צילום: FIBA PHOTOS)
כזכור, המשחק הבא בליגת האלופות נגד הקבוצה הטורקית לא יתקיים בטורקיה, אלא בבוסניה. מדובר בהחלטה של פיב"א, שהבינה ששתי הנציגות שלה: חולון והפועל ירושלים לא יכולות להתארח במדינה ואין ערבות לביטחונן. המשחק הזה יתקיים ביום רביעי הבא, ולמרות חזרת הליגה הישראלית עוד קודם, חולון לא תשחק עדיין, משום שהפועל ת"א דחתה את המשחק בין השתיים.
כל הסגל והצוות הישראלים ומרבית הזרים ישובו ארצה כבר היום (חמישי) ויחלו להתכונן לקראת המשחק נגד בורסאספור. ישנם עדיין שני זרים שקשה יותר לשכנע אותם לשוב, אך מאחר ואין יותר בסיס אם בקפריסין, נראה שלא תישאר להם ברירה.
במועדון מספרים שהשחקנים מבואסים מהחלטת האדומים לדחות את המשחק מולם, שאמור היה להתקיים במוצאי השבת וכי ישנו רצון כבר לחזור לשחק בליגה המקומית. "ההחלטה שהמנהלת קיבלה היא החלטה נכונה וחשובה שתהיה לכל קבוצה זכות וטו להזיז משחק. לא במועד הזה", ביקרו בסביבת הקבוצה את המהלך שגרם לכך שחולוניה תחזור לשחק בשתי מסגרות החל מעוד שבועיים- כאשר בליגה תארח את עפולה. "לא מתכננים ככה, חמישה ימים לפני. מצפים ליושרה".
בינתיים, חולון תסתגל למצב בו האולם הביתי שלה מארח את גליל עליון, שפונתה מהאולם בכפר בלום. במועדון מצפים שהקבוצה הצפונית תתאים את עצמה ללוח הזמנים והאימונים של חולון וכי אין כוונה להתחלק באולם. ביום שני, כאשר גליל עליון תארח את קרית אתא, חולון אמורה להמריא לבוסניה, כך שבמחזור הקרוב לא צופים בעיה בעניין הלוגיסטי הזה.