הפועל ת"א הודיעה היום (רביעי) על מינויו של סטפאנוס דדאס לתפקיד מאמן הקבוצה עד לסיום העונה. דדאס, שעל המשא ומתן בינו לאדומים פורסם לראשונה ב-ynet, ינחת בישראל במהלך הימים הקרובים.
ברק לדרר שאימן את הקבוצה בשני משחקי הליגה האחרונים ידריך את הקבוצה גם מול הפועל עפולה ביום שישי וימשיך במועדון כעוזרו של דדאס. המאמן היווני אימן בעבר את הפועל חולון וא.א.ק אתונה, ולאחרונה שימש כעוזר המאמן של דימיטריס איטודיס בפנרבחצ'ה.
3 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
מכיר את ליגת העל. דדאס
(צילום: עוז מועלם)
יו"ר הקבוצה רמי כהן אמר: "אנחנו מודים לברק לדרר שהוכיח את יכולותיו כמאמן ראשי והראה שוב שתמיד אפשר לסמוך עליו. ברק יישאר כעוזרו של דדאס ואנחנו שמחים על כך. הפועל ת"א לא ויתרה על המטרות שלה העונה ותעשה הכל כדי לעמוד בהן. דדאס הוא מאמן מוכח שיכול לעזור לנו בכך"
עופר ינאי כתב ב-X: "מי שחשב שויתרנו על העונה לא מבין מי אני. מי שחושב שנחסוך במאמצים או משאבים ולא נדאג לחיזוקים הנדרשים - כנ״ל. זה ביזנס לא קל וזו השנה הראשונה שלי. גם לא קל להביא שחקנים או מאמנים תחת מופע הזיקוקים האחרון. העובדה שאנחנו משחקים משחקי בית לא בבית גם היא לא עוזרת. אבל כל זה לא משנה. אנחנו בישורת האחרונה והאחריות שלי היא לוודא שיש לנו את כל הכלים לסיים את העונה בצורה הכי טובה. נדאג להשלים את החיזוקים בימים הקרובים וכולנו ביחד - שחקנים, מאמנים, הנהלה וקהל - נגיע לסוף העונה בשביל להילחם עד הסוף".
3 צפייה בגלריה
עופר ינאי
עופר ינאי
"מי שחשב שויתרנו על העונה לא מבין מי אני". ינאי
(צילום: עוז מועלם)
המינוי מגיע אחרי שהפועל ת"א הפסידה אתמול 94:81 למכבי רמת גן וירדה למקום השלישי בליגת העל עם מאזן 6:16. כזכור, בתחילת החודש נפרדה הקבוצה מדני פרנקו לאחר הפסד להפועל ירושלים ברבע גמר הגביע, שהיה השני של הפועל ת"א בשני משחקי נוקאאוט שקיימה העונה, והגיע פחות משלושה שבועות אחרי שהיא בעטה בדלי נגד בשיקטאש וסיימה את עונת היורוקאפ בצורה מאכזבת ביותר.

קאמינגס עזב בגלל המצב הביטחוני

עוד לפני ההכרזה על מינוי דדאס, הודיעה הפועל ת"א כי הגארד וויל קאמינגס פנה להנהלה בבקשה להשתחרר מהמועדון - ונענה בחיוב, זאת עקב המצב הביטחוני בארץ. בעקבות הפרידה שמצטרפת לפציעה של ג'ייקובן בראון, יעשו בקבוצה מאמצים להתחזק ברכז זר לקראת משחקי הפלייאוף.
קאמינגס (32, 1.88 מ') חתם בקבוצה לפני ארבעה חודשים ומאז העמיד ממוצעים של 10 נקודות ו-3.1 אסיסטים ב-13 משחקים. "אנו מודים לוויל על התקופה במועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך", נמסר מהפועל ת"א.
3 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל חולון וויל קאמינגס ניב משגב
הפועל ת"א הפועל חולון וויל קאמינגס ניב משגב
עוזב אחרי 13 משחקי ליגה באדום. קאמינגס
(צילום: יאיר שגיא )
הבקשה של הגארד האמריקאי מצטרפת לפנייה דומה של שחקני הפועל גליל עליון - עומאר סילבריו, אלפונסו אנדרסון ושון מילר - לעזוב בעקבות מתקפת הכטב"מים מאיראן. בניגוד למקרה של קאמינגס, בגליל מנסים לשכנע את השחקנים להישאר, לפחות לחודש נוסף. הסוכנים של השלושה לוחצים עליהם לעזוב, אך מודעים לכך שגם קיים סיכוי שג''ימס פלדין שוב יישאר כזר בודד.
פורסם לראשונה: 16:03, 17.04.24