הפועל ת״א תרשום מחר (רביעי, 21:30) פרק נוסף במסע האירופי שלה כשתתארח אצל פריז באסקטבול, במסגרת השישי בבית 1 ביורוקאפ, במשחק בו אחת הקבוצות תסיים את הערב עם הפסד ראשון לעונה האירופית.
היריבה הצרפתית מדורגת במקום הראשון בטבלה עם חמישה ניצחונות רצופים, מתחתיה נמצאת הפועל ת״א עם ארבעה ניצחונות ומשחק אחד חסר. כשירותו של ג׳ייקובן בראון למשחק מוטלת בספק, בגלל הפציעה הטורדנית בשריר הירך. אל אימוני הקבוצה בצרפת הוא הצטרף באיחור, לאחר שנשאר בלונדון לטיפולים בהוראת הצוות הרפואי של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
"הכאב, העצב והשכול - הם חלק מהיומיום שלנו". פרנקו
(צילום: עוז מועלם )
"אנחנו מציינים בפריז הרחוקה חודש לשבת השחורה של ה-7 באוקטובר. הצלקות, הנעדרים שעדיין לא איתנו, עבורם כל יום הוא נצח", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, בו תארח הפועל ת"א משלחת של משפחות מעוטף הזה, שהוזמנו להתמודדות ויהיו אורחי המועדון. "הכאב, העצב והשכול - כולם חלק מהיומיום שלנו. מבחינתנו האישית, וכקבוצה, המצב הכללי במדינה והניתוק מהארץ הופך לקשה יותר בכל יום שעובר, יחד עם חוסר הוודאות, המעבר ממדינה למדינה והעיסוק השוחק בניסיון לייצר שגרה".
פרנקו המשיך: "ועדיין, אנחנו קבוצת כדורסל מקצוענית ותחרותית. אנחנו מודעים לעבודה הרבה שעלינו להשלים, גם עקב המחסור במשחקים, ואנחנו עדיין נחושים לייצג בכבוד את הקהילה האדומה ואת מדינת ישראל, ולנסות להמשיך ליצור רגעים קטנים של גאווה בימים כואבים אלו".
2 צפייה בגלריה
אקסבייר מנפורד
אקסבייר מנפורד
"להיות מפוקסים". מנפורד
(צילום: עוז מועלם )
אקסבייר מנפורד הוסיף: "אלו המשחקים שאנחנו מחכים להם, מול קבוצה טובה שגם היא ללא הפסד עד כה. אני מאמין ביכולת שלנו לשמור על מאזן מושלם גם אחרי משחק החוץ הקשה הזה, וזה כמובן תלוי בזה שנהיה חייבים להיות מפוקסים ושנוציא לפועל את הדברים שעבדנו עליהם בתקופה האחרונה".